Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Technikų Dakaras: šiek tiek miego, daug atsakomybės ir noras patekti į 10-tuką

Aprimus Dakaro ralio aistroms, galima blaiviau pažvelgti į tai, kas įvyko pirmosiomis šių metų sausio savaitėmis. Pilotų ir šturmanų rezultatus suskaičiavome vos pasibaigus maratonui, tačiau yra komandų nariai, kurių pasiekimus fanams vertinti sunkiau. „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos technikų vadovas Artūras Šerkšnas teigia, kad šis Dakaras labiausiai iš visų vyko pagal planą, tačiau buvo situacijų, vedusių prie ankstyvos Dakaro baigties, rašoma pranešime.
E.Juškausko automobilis, Vytauto Pilkausko nuotr.
E.Juškausko automobilis, Vytauto Pilkausko nuotr.

Naktinis Dakaro režimas

1 valanda ir 50 minučių – ne ištrauka iš dainos, o laikas, likęs ilsėtis. A.Šerkšnas pasakoja, kad nors tokių naktų ir nebuvo daug, vis dėlto miegas Dakare yra prabanga: „Mes miego netaupom. Per miego norėjimą, gali likusias dienas miegoti ir dieną, ir naktį“, – juokauja technikų vadovas.

A.Šerkšnas prisipažįsta, jog taip nutinka dėl įpročio kelis kartus patikrinti bolidą: „Jeigu laikytumėmės vien tik plano, viską galima padaryti daug greičiau. Bet mes darome „doubleck‘ą“ ir tas laikas greitai tirpsta“. Technikų vadovas sako, jog atlikus numatytus darbus ir pamačius, jog dar yra laiko, eina dar kartą viską patikrinti: „Jeigu yra laiko, aš dar kartą patikrinsiu, pasigilinsiu. Dėl to nebuvo to miego tiek daug“.

Atsakomybė, kurią jaučia technikai, yra milžiniška. A.Šerkšnas ne kartą Benedikto Vanago ir „Inbank Toyota Gazoo Racing Baltics“ komandos fanams yra sakęs, kad viena technikų klaida gali lemti Dakaro pabaigą.

Padidėjęs automobilių parkas

Šiemet technikai turėjo daugiau atsakomybių. Į jų rankas buvo atiduotas Edvino Juškausko pilotuojamas „Toyota Gazoo Racing Hilux“. Tai reiškia, kad jiems Dakaro metu teko rūpintis dviem sportiniais „Hilux‘ų“ modeliais – IRS ir IMA.

B.Vanagas ne per vieną interviu minėjo, jog į komandą gali prisijungti dar vienas bolidas. Tuomet „Team Pitlane“ vardu žinomą ekipą sudarys trys lenktyniniai visureigiai. „Gali būti ir penki, ir šeši, ir dešimt , – juokauja technikų vadovas , – Atitinkamai tam tikrų sprendimų reikės“.

A.Šerkšnas pripažįsta, jog šiemet technikų laukė didelis iššūkis, kurį įveikti padėjo ypač pasiteisinęs strateginis sprendimas kiekvienam bolidui priskirti vadovą.

Į dešimtuką nori visa komanda

Patekti į Dakaro ralio TOP 10 svajoja ne tik pilotai, bet ir likę komandos nariai. A.Šerkšnas samprotauja, jog šiais metais tikslą pasiekti sutrukdė mažas treniruočių kiekis, kurį sąlygojo pandemija, ir per trumpas laikas susipažinti su automobiliu. „Kitais metais, turint šį automobilį ir nuolat treniruojantis, turėtume patekti į dešimtuką“, – konstatuoja technikų vadovas.

Išgirsti visą interviu, kuriame A. Šerkšnas pasakoja apie santykius su B.Vanagu, atmosferą komandoje ir ekipažo strategijos vertinimą, galite Benedikto Vanago „Youtube“ kanale: .

VIDEO: Head of Engineering Team | Dakar Wrap-up | Artūras Šerkšnas | Dakar 2021

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?