Šios varžybos „Techninis projektas – Viada“ komandai tapo puikia treniruote prieš vasarą Palangoje įvyksiančias 1000 km lenktynes, kuriose ekipa vėl startuos tuo pačiu BMW M3 automobiliu.
Pasak komandos piloto Giedriaus Notkaus, kuris Rygoje važiavo vos valandą ir leido daugiau ratų įveikti komandos draugams, dalyvavimo tikslas buvo įgyti kuo daugiau patirties mažiau lenktyniaujantiems ekipos pilotams.
„Komanda mūsų pakankamai jauna – kai kurie sportininkai apart lenktynių Palangoje ir treniruočių „Nemuno žiede“ nėra matę kitų trasų. Tikslas buvo praplėsti akiratį ir patobulinti vairuotojų įgūdžius. Pasirinkome šešių valandų lenktynes, kurios buvo tikrai aukšto lygio.
Susirinko beveik 30 automobilių, kurių gretose daug tarptautinės klasės automobilių – „Lamborghini“, „Porsche“, daug TCR klasės mašinų. Aukštų rezultatų neplanavome, bet lenktynių eigoje ambicijos pradėjo augti. Komanda užsivedė ir visi vairuotojai buvo nusiteikę kovoti“, – kalbėjo Giedrius Notkus.
Giedriaus Notkaus, Mindaugo bei Vygando Urbanų bei Jono Sluckaus atstovaujama ekipa savaitgalį Rygoje praleido išties įvairiai. Po žiemos iš garažo ištrauktas BMW M3 iš pradžių ėmė rodyti kaprizus, tačiau vėliau mechanikai su gedimais susitvarkė. Tiesa, tam teko naudoti treniruotėms skirtą laiką, tad ekipos vairuotojai į lenktynių įkarštį nėrė apšilę mažiau nei planavo.
„Iš pradžių nenorėjo veikti pavarų dėžė, bet paaiškėjo, kad kalta buvo elektronika. Kol visus tuos dalykus išsprendėme, nebeliko laiko automobilio susireguliavimui trasoje. Dėl to vėliau pastebėjome, kad per daug dyla padangos. Reikėjo jas dažniau keisti. Galbūt tai ir įtakojo mūsų rezultatą, bet juo mes esame patenkinti“, – pasakojo lenktynininkas.
„Techninis projektas – Viada“ komanda lenktyniavo „GT AM“ klasėje, kurioje pavyko iškovoti pirmąją vietą. Bendroje įskaitoje ekipa finišavo devintoje pozicijoje.
„Kvalifikacijoje buvome vienuolikti. Startas pavyko neblogai, vėliau pavyko aplenkti dar porą automobilių. Pagerinome pozicijas. Tikrai puikiai pirmąją valandą atsilaikė varžybas pradėjęs Mindaugas Urbanas.
Vėliau prie vairo sėdo Vygandas Urbanas. Jam važiuojant turėjome piltis degalus ir pastebėjome, kad viena padanga iki siūlų nudilusi. Teko keisti ratus. Šiek tiek kritome žemyn. Tačiau laikėmės stabiliai. Viskas sekėsi neblogai. Man važiuojant įvyko incidentas – trasoje apsisuko, trenkėsi į atitvarus užsidegė „Lamborghini“. Dėl to keletą ratų teko važiuoti iš paskos saugos automobilio, nebuvo galimybės aplenkti daugiau varžovų.
Vėliau važiuojant kitam vairuotojui gavome dviejų minučių „Stop & Go“ baudą, nes mūsų pilotas draudžiamu metu pasuko į techninio aptarnavimo zoną pilti degalų, tačiau tai mūsų rezultatui didelės įtakos neturėjo.
Vėliau komanda važiavo stabiliai, savo pozicijose. Varžovų „Rotoma Racing“ automobilis turėjo techninių problemų, o mums jų išvengti pavyko. Išsiveržėme į klasės lyderių pozicijas, taupėme padangas ir laikėme saugų atstumą iki antroje vietoje važiavusio „Porsche“ automobilio.
Mums tai pavyko padaryti ir pagaliau „Techninis projektas – Viada“ komanda iškovojo ilgai lauktą pirmąją vietą klasėje. Sveikinu kitus komandos pilotus, kuriems tai buvo pirmas pasiekimas, kuris, tikiuosi, jiems suteiks dar daugiau motyvacijos dalyvauti lenktynėse. Ne tik 1000 km lenktynėse, bet galbūt ir visame Baltijos šalių čempionate“, – įspūdžiais dalijosi lenktynininkas Giedrius Notkus.