Kiekvienas dalyvis testinį greičio ruožą galėjo įveikti keturis kartus. Organizatoriai ekipažams čia paruošė 4,6 km lenktynių distanciją. Bandomasis greičio ruožas geriausiai klojosi „Agrorodeo“ duetui – Vaidotui Žalai su Andriu Malnieku. Jie trasą įveikė per 1 min. 59,4 sek. Ekipažas testinį greičio ruožą važiavo du kartus ir geriausią laiką užfiksavo antruoju bandymu, prieš tai nusileidę dviems ekipažams.
Nuo lyderių vos 0,1 sek. atsiliko Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno duetas. Jie distanciją važiavo tris kartus ir geriausią laiką parodė pirmuoju mėginimu. Beje, po pirmųjų važiavimų būtent jų laikas buvo geriausias, kol antrą kartą startavo „Agrorodeo“.
0,7 sek. Vaidotui Žalai su Andriu Malnieku nusileido ukrainiečiai su WRC „Mini“. Valeryi Gorban ir Sergej Larens testiniame greičio ruože pasirodė keturis kartus ir trečią laiką užfiksavo važiuodami būtent ketvirtąjį sykį.
Rado nenaudotų kelių
Nors dauguma greičio ruožų ar jų dalių anksčiau buvo naudoti ralio sprinto varžybose, organizatoriai šiame regione rado iki šiol lenktynėms nenaudotų žvyro kelių, kurie bus nauji visiems be išimties ekipažams.
„Iš viso lenktynininkams reikės įveikti 14 greičio ruožų, kurių bendras ilgis – daugiau nei 100 km. Jeigu anksčiau šiame regione vykdavo ralio sprinto varžybos, kurioms pakakdavo 50-60 kilometrų, tai šiam renginiui radome įdomių trasų. Iš viso ekipažai 7 greičio ruožus įveiks po 2 kartus. Lenktynės startuos Akmenėje, o 4-as greičio ruožas bus labai panašus į patį pirmąjį – skirsis tik starto vieta.
Pavyzdžiui, 7 ir 9 greičio ruožai – visai nauji, jais niekada nebuvo važiuojama lenktynėse. Kitų konfigūracijos bus pažįstamos, tačiau radome ir galimybių sujungti kai kurias atkarpas, tad senos stenogramos ekipažams tikriausiai netiks“, – sakė varžybų vadovas Edvinas Vašteris.
Pirmoje ralio dalyje bus įveikti 6 pirmieji greičio ruožai, po to – servisui skirta pertrauka ir dalyvių perrikiavimas („regrupingas“), įveikę dar 4 greičio ruožus sportininkai vėl grįš į servisą, o po 4 paskutinių greičio ruožų finišuos Viekšniuose.
Pasak vieno iš varžybų stratego, šio regiono kelių dangos – įvairios, todėl jos pareikalaus iš ekipažų maksimalios koncentracijos iki pat paskutinių metrų.