Laisvydo Kanciaus keturračio gedimai
Nors trečiajame greičio ruože keturratininkas Laisvydas Kancius rodė itin stabilų tempą, tačiau, kaip paaiškėjo po finišo, nepavyko išvengti techninių gedimų.
„Trasa nebuvo lengva, iš tikrųjų buvo sudėtinga ir ilga. Šiokių tokių problemų buvo – sudegė duslintuvas, variklis pradėjo kaisti. Teko šiek tiek pristabdyti“, – po finišo kalbėjo lenktynininkas.
Jis pasakojo, kad šiandien buvo dar didesnių kopų nei antrajame ruože, tačiau jau išmoko per jas važiuoti.
Trečiajame greičio ruože jis finišavo 10-as. O bendroje įskaitoje iš 11 -os vietos pakilo į 10-ą.
E.Juškauskas kliudė motociklą
Savo tempą antradienį išlaikęs „Heston Airlines team Pitlane“ ekipažas, Edvinas Juškauskas su Aisvydu Paliukėnu, finišavo 34-oje vietoje, tačiau šį kartą neišvengė ir incidento – trasoje kliudė motociklą.
E.Juškauskas po finišo pasakojo, kad viskas įvyko dėl keisto sutapimo. Toje pačioje vietoje ant kopos viršaus stovėjo įstrigęs kitas motociklininkas, bet apie kliūtį įspėtas ekipažas nežinojo, kad kitoje pusėje kapstėsi ir dar vienas dalyvis.
„Pirmasis mus puikiai matė ir netgi pasitraukė į šalį, kad be problemų pravažiuotume, bet neparodė, kad už kopos įstrigęs ir jo kolega. Nematydami, kad jis ten buvo, važiavome per kopą ir kliudėme motociklą. Praktiškai peršokome jį, galbūt tik apgadinome vairą ar rankenas“, – apie nemalonų įvykį pasakojo lenktynininkas.
Ano jo, motociklininkas – Dakaro naujokas, todėl galbūt nežinojo pagrindinių taisyklių. Pavyzdžiui, įstrigęs pavojingoje vietoje užuot bandęs išstumti motociklą, jis iš pradžių turėjo padėti įspėjantį ženklą ant kopos viršaus. Įprastai tam naudojami smėlio bėgiai arba sportininkų šalmai.
Sustoję kartu su A.Paliukėnu jie padėjo nustumti motociklą į šoną, nes šis stovėjo labai pavojingoje vietoje – tiesiai ant per kopą persiritančių automobilių trajektorijos. Baiminosi, kad nesulaukęs pagalbos sportininkas taip ir liks ten, kur buvo.
V.Žalos „Mažylis“ lieka Saudo Arabijoje
Vaidotas Žala, netikėtai antrajame greičio ruože pabaigęs Dakarą, jau susidėliojo pirmuosius planus ateičiai. Kalendoriuje jis jau pasižymėjo balandžio pradžią. Kol kas „Agrorodeo“ komanda mėgina keliauti namo į Lietuvą, palikdami „Mini“, švelniai vadinamą „Mažyliu“, „X Raid“ komandai.
„Kyla visokių minčių. Šiam momentui reikia bent minimalaus plano į priekį, taip pat ir rezultato – atspirties taško. Į kalendorių įbedėm FIA pasaulio taurės etapą Portugalijoje balandžio 8–13 d. Maždaug 1000 km GR ir tie patys Dakaro veidai, su kuriais tikslinga matuotis trasoje.
Anksčiau ar vėliau planas turi pavykti iki galo. Labai laukiame jūsų palaikymo“, – feisbuke skelbia „Agrorodeo“ komanda, pridėdama visų jos narių nuotrauką.
Pirmadienį paaiškėjo, kad V.Žala negalės tęsti Dakaro – vos išvažiavus į kopas automobilis sustojo. Vakare paskelbta, kad sprendimų komanda nebeieškos, nes jie brangūs ir rezultato vis tiek jau nepavyks siekti.
Bernhardui ten Brinke varžybos baigtos
„Toyota Gazoo Racing“ pilotas, paskutinį tašką prieš finišą pasiekęs ketvirtoje vietoje, patyrė avariją, virto klastingoje vietoje ir smarkiai apdaužė bolido pakabą. Komanda laukė techninės pagalbos sunkvežimio ir tikėjosi tęsti lenktynes, tačiau bet kokia viltis kovoti pagrindinėje įskaitoje žlugo.
Pro Bernhardo Ten Brinke avarijos vietą pravažiavo ir Lietuvos keturratininkas Laisvydas Kancius. Finiše jis papasakojo tai, ką matė įvykio vietoje.
E.Juškausko ir A.Juknevičiaus manevrai trasoje
Antanas Juknevičius, kalbėdamas apie dienos sunkumus, prisipažino vėl padaręs klaidą ir dėl to ekipažas prarado net mažiausiai 20 minučių. Tačiau feisbuke ši jo žinutė sulaukė ir kolegos Aisvydo Paliukėno atsako, kuriame pastarasis paragino nemeluoti žmonėms.
Nuo ko viskas prasidėjo? Antanas Juknevičius feisbuke pasidalijo komentaru apie nuotykius trečiajame greičio ruože:
„<...>Prisivijęs prie kopos Edvino Juškausko automobilį, laikiausi jo įkandin. Edvinui neužkopus į stačią kopos keterą, jo automobilis ėmė judėti atgal, o aš, iš karto už jo važiavęs, nepakankamai tiksliai įvertinau iki tol automobilius skyrusį atstumą, todėl turėjau labai greitai mestis į šoną, norėdamas išvengti galimo susidūrimo, potencialiai pabaigusio mūsų abiejų Dakaro kelionę gerokai per anksti.
Tokio staigaus manevro kaina sumokėta pačia brangiausia Dakaro „valiuta“ – kalėm į duobę, kurioje kapstėmės mažiausiai 20 minučių. Dienos moralas toks, gerai tai, kas gerai baigėsi“, – tokie buvo A.Juknevičiaus dienos įspūdžiai.
Ir nors iš įrašo neatrodo, kad jis kaltintų dėl šio įvykio kolegą, E.Juškausko šturmanas Aisvydas Paliukėnas su šypsena įsitraukė į diskusiją: „Antanas savam stiliuj, nemeluokit žmonėm, užklimpot toliau:) turim onboardą.“
Toks įrašas tuoj pat sulaukė raginimų papasakoti daugiau arba parodyti tą turimą įrašą iš automobilio.
Pats Antanas atsakė Aisvydui: „Užklimpom toliau, bet trajektoriją praradom jums užstrigus ir turėję per aplinkui apvažinėti. Bet mes gi tik save dėl to ir kaltinam. Sėkmės ryt.“
Antanas taip pat pridėjo vaizdo įrašą, kurį peržiūrėjus kiekvienas gali padaryti savas išvadas. Jį pamatyti galite žemiau.