„Vairuotojai yra vienas iš svarbiausių dalykų WRC. Bet mes realistai ir suprantame, kad pasirinkimas nėra didelis“, – teigė T.Makinenas.
„Volkswagen“ vairuotojai turi pasirašę ilgalaikius kontraktus, „Citroen“ Krisas Meeke – taip pat. Vieninteliai laisvieji agentai iš greičiausių WRC lenktynininkų po šio sezono bus „Hyundai“ atstovas Thierry Neuville'as ir „M-Sport“ komandai atstovaijantis Madsas Ostbergas, tačiau ir jie pasiryžę likti savo komandose.
T.Makinenas sausio pabaigoje Suomijoje susitiko su 2003-iųjų WRC čempiono P.Solbergu dėl įvairių bendrų projektų, vienas kurių – lenktynininko atstovavimas „Toyota“.
P.Solbergas šiuo metu turi ralio kroso komandą ir yra 2015-ųjų ralio kroso pasaulio čempionas. Jis yra paskelbęs apie planus 2016-aisiais apginti šį titulą, o apie vėlesnį laikotarpį viešai kol kas nekalbėjo.
„Be jokių abejonių, ralio kroso ateitis yra daug žadanti, tačiau galbūt aš dar turiu nebaigtų reikalų WRC. Buvo įdomu pasikalbėti su Tommi ir išgirsti apie didelius „Toyota“ planus“, – sakė P.Solbergas.
T.Makinenas neneigė, kad S.Loebas yra susidomėjęs grįžimu į WRC, tačiau apie konkrečius planus kalbėti nenorėjo.
„Aš su Sebastienu dar nekalbėjau. Aplink sklando daug gandų, bet kol kas niekas nėra padaryta. Mes žinome, kad jis yra vienas geriausių visų laikų vairuotojų“, – kalbėjo T.Makinenas.
Dar vienas kandidatas sėsti prie „Toyota Yaris WRC“ vairo – Mikko Hirvonenas. Jis artimiausiu metu turėtų dalyvauti komandos automobilio bandymuose.