Tradiciškai Palangoje didžiųjų lenktynių programą papildančios drago varžytuvės šiemet sukvietė daugiau nei 30 greičio mėgėjų, norinčių pasirungti dėl Lietuvos kelių policijos tarnybos įsteigtų taurių.
Aštuntadalio mylios distancijoje vairuotojai kovojo „Street“, „Race“ ir „Pro Race“ įskaitose.
Pačioje gausiausioje „Street“ klasėje į finalą pateko „Audi RS6“ vairuojantis Kęstutis Fedirka ir jau minėta A. Beniušienė. Abiejų finalininkų automobilių techniniuose aprašymuose paslaptingi galios skaičiai – 500+ „arklių“. Tad logiška, kad tokia galinga technika varžovams beveik nepaliko vilčių.
„Street“ klasės finalo važiavime Airida kiek uždelsė ir tai jai kainavo pergalę – finišo liniją pirmas kirto K. Fedirka. Trečiąją vietą šioje klasėje užėmė „Audi S4“ vairavęs Donatas Skinderas.
Tie patys favoritai buvo greičiausi ir „Race“ klasėje. Tik šį kartą finale A. Beniušienė jau neklydo ir atsirevanšavo varžovui – ji tapo klasės nugalėtoja, antroji vieta atiteko K. Fedirkai, o trečiosios vietos taure džiaugėsi „Mitsubishi“ vairavęs Sigitas Peciulevičius.
Bene įspūdingiausią techniką vairavo „Pro Race“ klasės dalyviai. Iš Kasparo Chomentausko automobilio liko tik „Lada“ pavadinimas. Pats jis gerokai nuo originalo nutolusį greičio monstrą vadina „Lada 2101 Coupe“: po pergalės finale greičiausią šių lenktynių automobilį pavyko sustabdyti, tik išskleidus parašiutą.
Finale K. Chomentauskas įveikė Rimantą Menclerį („Fiat Coupe“).
Vėlų ketvirtadienio vakarą pasibaigusių varžybų nugalėtojus ir prizininkus šiltai pasveikino ir apdovanojo kelių policijos tarnybos viršininkas Vytautas Grašys ir „ENEOS 1006 km lenktynių“ pagrindinis organizatorius, VšĮ „Promo events“ direktorius Darius Jonušis.
„Džiaugiuosi, kad vis daugiau adrenalino fanų ir tikrų greičio gerbėjų pasivaržyti renkasi specialias, šio reikalo žinovų gerai prižiūrimas, saugias trasas, o ne savo tariamąjį „šaunumą“ demonstruoja miestų gatvėse ar užmiesčio keliuose, – įteikdamas apdovanojimus kalbėjo V. Grašys. – Tokius aistruolius mes remiame ir skatiname.“