Tai nėra paprasta užduotis, kadangi sportinių automobilių padangos bei stabdžiai po ilgo stovėjimo Vytauto gatvėje, juos apžiūrint žiūrovams – šalti. Tai reiškia, kad sunku prognozuoti automobilio įsibėgėjimą, nes neįšilusios padangos prastai sukimba su asfaltu. Sustoti taip pat nėra lengva užduotis: neįšilusių sportinių stabdžių efektyvumas yra keliskart prastesnis nei pasiekusių darbinę temperatūrą.
Didžiajai daliai dalyvių ši užduotis pasirodė sunkiai įveikiama ir jie nesugebėjo tiksliai sustoti finiše, o daugelio sugebėjusių tą padaryti 81 metro įveikimo laikas buvo ne ką geresnis nei bėgikų. Tačiau tiksliai įvertinusių automobilių galimybes rezultatai – įspūdingi ir itin arti vieni kitų.
Gali pasirodyti, kad tokiose trumpose lenktynėse pranašumą turi keturiais ratais varomi automobiliai, tačiau iš tikro ne tik jie – didelį pranašumą turi tie, kurie startuoja vėliau. To priežastis – pirmi startavę dalyviai turi prastą sukibimą su kelio danga ir palieka nemažai padangų gumos starto vietoje. O automobilių padangos su guma sukimba kur kas geriau nei su asfaltu.
Tai pasitvirtino ir šiose varžybose – nugalėjo paskutinis startavęs komandos iš Rusijos keturiais ratais varomas „Subaru Impreza WRX“ automobilis, 81 metro distanciją įveikęs ir sustojęs finiše per 4,87 sekundės. Jis varomas keturiais ratais ir startavo paskutinis.
Antroje vietoje liko dyzelinis BMW 330d, priklausantis komandai „PGM Technika racing“ (5,12 sek.), trečioje – Dovilo Čiutelės LADA 2104 su „Ford Mustang“ varikliu (5,15 sek.).