Simas Juodviršis – kasdien vis greičiau
Simui Juodviršiui šis lenktynių savaitgalis prasidėjo itin sunkiai. Sportininkas treniruotis lenktynių trasoje pradėjo jau nuo ketvirtadienio, tačiau per pirmas dienas komanda patyrė nemažai sunkumų.
„Šis sezonas man kažkoks nesėkmingas, – dalijasi įspūdžiais Simas Juodviršis, – viskas prasidėjo nuo to, kad per pirmas dvi dienas sulūžo net du varikliai, o galų gale ir rėmas neatlaikė – teko skubiai ieškoti naujo.“
Lenktynės vyko naujoje trasoje kuri geriau pažįstama tik Britanijos lenktynininkams, galbūt todėl būtent šios šalies atstovai ir dominavo visose klasėse. Be to, „Rotax“ yra populiariausia kartingo klasė Britanijoje, todėl joje susirenka visi greičiausi šios šalies atstovai.
Lenkti čia sunku, nes trasa greita ir palyginus siaura – kiekvienas lenkimas gresia susidūrimais. „Lenkti iš tikrųjų sunku, atrodo tik aplenkei vieną priešininką, bet jeigu iš vieno posūkio kiek lėčiau išvažiuoji, tuoj pat tave patį pralenkia vienas ar net du sportininkai“, – pasakoja S. Juodviršis.
Iki pat varžybų Simo Juodviršio komandos inžinieriai ieškojo priežasčių, kodėl lietuvio rato įveikimo laikai tokie blogi. Nors variklis veikia puikiai, tačiau Simo laikai – tik antrajame dešimtuke, o kvalifikacijoje parodė vos tryliktą laiką. Tik prieš finalinius važiavimus inžinieriams pavyko pakenčiamai sureguliuoti kartą ir Simas galėjo važiuoti lyderių tempu.
Pusfinalyje, startavęs iš tryliktos pozicijos, S. Juodviršis jau po poros ratų pakilo į aštuntą vietą. Deja, įpusėjus lenktynėms jis vėl nukrito iki vienuoliktos vietos – lenkdamas vieną sportininką slystelėjo ir lietuvį aplenkė iškart trys priešininkai. Paskutiniame rate Simas visgi pasiekė dešimtą rezultatą.
Finale sekėsi kur kas geriau. Startavęs iš dešimtos vietos Simas Juodviršis prasimušė iki penketuko greičiausiųjų. Iki podiumo S. Juodviršiui pritrūko vos pusės sekundės...
„Komanda patenkinta rezultatu – pirmą kartą rungtyniavau šioje trasoje, todėl daugiau tikėtis būtų sunku. Man galėjo pagelbėti nebent lietus, nes šlapioje trasoje esu tikrai stiprus, tačiau jo taip ir nesulaukėm. Tik prieš finalą ėmė dulksnoti smulkus lietutis, tačiau jis trasos net nesudrėkino“, – sako Simas Juodviršis.
Pirmieji Roko Baciuškos žingsniai
Šiame Europos čempionato etape lenktyniavo ir Rokas Baciuška. Šis trylikametis lenktyniavo su jaunesniais sportininkais „Rotax Max Junior“ klasėje. Rokas rungėsi su dauguma vyresnių lenktynininkų – šioje klasėje varžosi sportininkai iki 15 metų amžiaus.
(„RKV Racing“ nuotr.)/Rokas Baciuška |
Rokas šiemet lyderiauja savo klasėje Lietuvos čempionate, jam puikiai sekasi ir Lenkijos čempionate. Deja, su greičiausiais Europos jaunaisiais lenktynininkais kautis kol kas sudėtinga.
Po kvalifikacijos R. Baciuška parodė trisdešimtą rezultatą tarp 45 dalyvių.
„Nustebau, kad teisėjai leidžia kontaktinę kovą. Trasoje visi stumdosi ir už tai nėra baudžiami. Lenktynėse Italijoje už bet kokį kontaktą teisėjai iš karto įspėja, o dar vienas stumtelėjimas gresia bauda. Britanijoje visi važiuoja daug agresyviau,“ – savo įspūdžius pasakoja Rokas Baciuška.
Po kvalifikacinių lenktynių Baciuška iš karto pateko į pagrindinę sportininkų grupę ir pusfinalyje startavo iš 25 vietos. Deja, jaunajam mūsų šalies sportininkui nepasisekė. Jau pirmajame rate vienas varžovų tiesiog peršoko per Roką, dėl šio kontakto buvo sulankstyta karto pakaba ir jis su pažeista technika finišavo paskutinis.
Finale, startavęs iš 31 pozicijos, Rokas ir vėl pateko į tikrą „mėsmalę“. Pirmuosiuose posūkiuose masinėje avarijoje, kurioje sudalyvavo geras tuzinas sportininkų Roko kartas apsisuko, į jį trenkėsi priešininkas ir po šio smūgio sportininkas lenktynių tęsti nebegalėjo.
„Gaila, kad taip atsitiko, tikrai esu pajėgus pakovoti dėl aukštesnių pozicijų“, – po finišo sakė R. Baciuška.
Dabar abu Lietuvos sportininkai jau grįžta namo – šį savaitgalį Lietuvoje, Smalininkų kartodrome jų laukia trečiasis ir ketvirtasis Lietuvos kartingo čempionato etapas, kuriame jie gina „Energy Racing LT“ komandos garbę.