Varžybos tradiciškai prasidėjo kvalifikaciniais važiavimais, kuriuose pirmosios prie vairo sėdo moterys. Verta pažymėti, kad merginos ar moters buvimas komandos sudėtyje šiose lenktynėse yra privaloma sąlyga. Taigi, būtent damos ir pradėjo pačios pirmosios sukti trasos ratus.
Kvalifikaciniuose važiavimuose vieni po kitų pasirodė visų grupių komandų nariai. Čia jiems reikėjo kovoti ne dėl faktinių pozicijų, o dėl geriausio rato įveikimo laiko. Galiausiai po pusdienį trukusių kvalifikacinių važiavimų paaiškėjo, kurios komandos keliauja į paguodos finalą, o kurios tiesiai į pagrindinį finalą.
Kol vyko kvalifikaciniai važiavimai, susirinkęs gausus būrys žiūrovų taip pat nenuobodžiavo. Visai šalia trasos jie nemokamai galėjo išbandyti „CFMOTO“ keturračius, kuriuos čia atgabeno UAB „Mantagas“/Mototop.lt.
Taip pat žiūrovų laukė ir dar vienas įdomus reginys – trasoje keletą ratų apsuko žoliapjovė, į kurią sumontuotas 750 kub.cm. „britvos“ variklis. Šį pasirodymą žiūrovai palydėjo gausiais aplodismentais ir ovacijomis.
Pagrindiniame finale komandų laukė net 55 ratai kovos, kurios metu ekipos turėjo atlikti ir vairuotojų keitimus. Čia prireikė ir geros strategijos, mat į trasą keletą kartų buvo išvažiavęs saugos automobilis, tad labiau įgudusios ekipos smulkius remontus ar pasikeitimus atliko būtent tada, kai trasoje varžovai neturėjo galimybės važiuoti greitai.
Finale buvo visko – smulkių susidūrimų bei kontaktų su atitvarais. Nemažai dalyvių technikos sustojo dėl perkaitimo ar nulūžusių ratų. Galiausiai finaliniame rate prieš save finišo vėliavą išvydo tik 7 automobiliai iš 18 startavusių. Be to, teisėjams teko panaudoti ir diskvalifikacijos taisyklę, nes kai kurie dalyviai pamiršo džentelmeniško lenktyniavimo pagrindus.
Klasėje iki 1849 kub.cm. kvalifikacijos nugalėtojais tapo „ATV Fanai“ ekipa. Ji čia triumfavo ir praėjusį kartą. Tiesa, šįkart komanda pagrindiniame finale susidūrė su techninėmis problemomis – iš pradžių nuplėšė padangą, o vėliau neatlaikė ir jų „Ford Puma“ aušinimo sistemos žarnos.
Kurį laiką stovėję techninio aptarnavimo zonoje „ATV Fanai“ visgi į trasą dar išvažiavo ir sugebėjo finišuoti. Antrąją vietą šioje klasėje laimėjo ekipa „Hidrasas“, o trečią poziciją iškovojo komanda „Pagreitis“.
Virš 1850 kub.cm. klasėje kvalifikacijos nugalėtojais tapo „Boker Autolinija“ komanda, kurios „Volvo“ jau seniai yra tapęs publikos numylėtiniu. Antrą rezultatą parodė „Black Star Motorsport“ trijulė. „E4Racing“ komanda, lenktyniavusi taip pat „Volvo“ automobiliu, buvo trečia.
Beje, pastaroji ekipa buvo ta, kuriai geriausiai klostėsi ir finalinis važiavimas. Jame komanda išvengė techninių problemų, o stabilus tempas buvo vedlys į pergalę. Nugalėtojai iškovojo 555 eurų prizą mainais į savo ekipos automobilį. Antri finaliniame važiavime liko „Remapas 2“, o treti – A.Vitkausko ūkio atstovai. Visi prizininkai buvo apdovanoti UAB „Petro Metalai“ įsteigtomis taurėmis, o nugalėtojai gavo komplektą padangų, kurias įsteigė UAB „Ratainė-Euromaster“.
Taip pat buvo apdovanoti ir greičiausius trasos ratus įveikę vyras bei moteris. Merginų įskaitoje nepralenkiama buvo Žymantė Kranauskaitė iš „E4Racing“ komandos. Jai įteikti „Oksana Butkutė Permanent Make up“ prizai. Greičiausiu vyru tapo „ATV Fanai“ komandos lyderis Dalius Mockapetris, kuris laimėjo UAB „Autotema“ apdovanojimą. Sportiškiausiu automobiliu varžybose pripažintas komandos „Kamera“ bolidas. Jį vairavusi ekipa apdovanota UAB „Mantagas“/mototop.lt prizu. Beje, pastaroji kompanija įsteigė bene didžiausią prizų fondo dalį.
Renginio organizatoriai dėkoja partneriams „H2Auto“, „Remapas“, „Tentukas.lt“, UAB „Toma“, „Autorojalis“, „Top Gear“, UAB „Statybų agentas“, Pakarskų šeimai. Beje, kai kurie varžybų dalyviai pasinaudojo pagrindinio varžybų partnerio UAB „Petro metalai“ paslauga ir sudaužytus bei nebevažiuojančius automobilius iškart varžybų vietoje pardavė.
Kitas, jau ketvirtasis „Weekend Grand Race“ etapas Marijampolės autokroso trasoje vyks rugpjūčio 31-ą dieną.