Tuo metu likusių dviejų lietuviškų ekipažų laukia 603 km kelias. Nuo bivuako iki greičio ruožo starto reikės važiuoti 76 km, greičio ruožo ilgis 340 km – septyniais daugiau negu vakar, o parvažiuoti atgal į nakvynės vietą teks nuvažiuoti dar 187 km.
Kartais tie ilgi parvažiavimai tampa nemenku iššūkiu – vakar Rokas Baciuška turėjo beveik šimtą kilometrų po greičio ruožo važiuoti su kreivu ratu – linkusi galinė ašis tapo iššūkiu ne tik lenktynėse, bet ir pakeliui namo – ratas galėjo nulūžti bet kuriuo metu.
Laimei, Roko bagis per naktį buvo sutvarkytas ir šiandien jis jau skrieja toliau. Šios dienos greičio ruožas yra beveik be smėlio kopų, tad naujokams smėlyje, tokiems kaip Tomas Mickus ir Rokas Baciuška tai bus kažkuria prasme atokvėpio diena. Kopų šiek tiek bus, bet tik epizodiškai.
Tačiau lenktynininkų laukia labai akmenuotos vietos – itin aštriais akmenimis nusėtos dykvietės – anot lenktynių organizatoriaus Davido Casteros, naviguoti šiose vietovėse bus labai sudėtinga, tad šiandien daug darbo laukia šturmanams, ar tiksliau navigatoriams, kaip tuos, kurie sėdi šalia vairuotojų vadina ralio reidų dalyviai.
Anot organizatorių, greičio ruožas driekiasi vaizdingomis Tassilis regiono vietovėmis, visiškai šalia kalnų, tačiau pasiklysti čia bus labai lengva. Rokas Baciuška/Oriol Mena startavo 14.16 val. Lietuvos laiku, Tomas Mickus/Darius Leskauskas greičio ruožą pradėjo 15.15 val. Lietuvos laiku.