Anksčiau jau rašėme, kad ralyje pirmavęs E.Lappi SS11 nuvažiavo nuo kelio ir net išvertė trasoje buvusį stulpą.
Trečios dienos antroje pusėje, dalyviai vėl turėjo važiuoti tuo pačiu, „Ibarilla“ greičio ruožu. Organizatoriams nespėjus sutvarkyti antrame sektoriuje padarytos žalos, dėl saugumo sumetimų buvo nutarta jį atšaukti.
Pratęsus varžybas pasirodė, jog SS16 greičio ruožas S.Ogier tikrai patiko. Nors ir jis dienos pradžioje minėjo, kad dabar tiesiog stengsis kuo saugiau pasiekti finišą, prancūzas paspaudė ir artimiausiam persekiotojui (T.Neuville) pridėjo dar 8,1 sek.
Trečią ralio dieną S.Ogier baigė turėdamas 35,8 sek. pranašumą prieš E.Evansą („Toyota“).
„Aš manau, kad man tai buvo gera diena. Po E.Lappi avarijos mes kiek pakeitėme strategiją ir nustojame spausti iš visų jėgų.
„Mums nebereikia nuolat būti tarp greičiausiųjų ar per daug rizikuoti, tačiau vis tiek fiksavau gerus laikus ir net padidinau atotrūkį. Vis dėl to ketvirta ralio diena bus ilga ir atsipalaiduoti dar negalėsiu“ , - dienos pabaigoje sakė S.Ogier.
Aštrėja konkurencija dėl antrosios vietos. Antroje dienos pusėje T.Neuville nuolat lenkė E.Evansą (užimą antrą vietą) ir sumažino jo pranašumą perpus. Nuo 8,7 sek. iki vos 4,3 sek. Velsietis turės paskutiniąją ralio diena susiimti arba pralaimės konkurencinę kovą. Nors bendroje čempionato įskaitoje kiekvienas taškas aukso vertės.
Saugiausioje pozicijoje šiuo metu yra Kalle Rovanpera. Vos ne apie minutę atsilikdamas nuo T.Neuville, jis nebeturi daug šansą belgų aplenkti, tuo tarpu jam į nugarą nekvėpuoja ir 47,2 sek. nuo jo atsiliekantis D.Sordo. Suomis nebeturi jokių priežasčių paskutinę ralio dieną dar bent kiek daugiau rizikuoti. Jam tereikia pasiekti finišą.
D.Sordo neturėdamas daug šansų dar ką nors aplenkti bendroje Meksikos ralio įskaitoje tiesiog bando įvairius bolido reguliavimus, kadangi vis skundžiasi menku „Hyundai“ bolido galinių ratų sukibimu.
Po trečiosios ralio dienos bendra įskaita atrodo taip: