„Dream 2 Drive“ projektas skaičiuoja jau trečius metus. Ir trečią kartą atrankų dalyviams tenka išbandyti naują trasą. Projekto iniciatorius, lenktynininkas Tauras Tunyla, aiškina kasmet renkasi vis kitas trasas tam, kad surastų plačiausio gabumų spektro vairavimo talentus, kuriuos jis augins kaip lenktynininkus.
Pirmaisiais, 2017 metais projekto atrankų dalyviai suko ratus virtualioje Lenkijojos Poznanės trasoje, pasižyminčioje techniškumu, sudėtingomis trajektorijomis ir sunkiai randamais stabdymo taškais. Praėjusiais metais lenktynininkų ieškojo lietuviškame Kačerginės „Nemuno žiede“, mat prieš porą metų virtualioje platformoje jis dar nebuvo atkurtas pakankamai tiksliai. Šią trasą dauguma lietuvių moka mintinai, tad ir lėkė it akis išdegę vienas po kito gerindami rato įveikimo laikus.
„Lietuviškas „Nemuno žiedas“ ir latviški „Bikerniekai“ lenktynininkų vadinami žaliuoju pragaru.
Šiemet, jau trečiajame „Dream 2 Drive“ sezone pretendentai į tikro lenktynininko titulą dėl galimybės patekti į pusfinalį varžosi kaimyninėje Latvijoje, pačiame sostinės Rygos centre esančioje „Bikerniekų“ trasoje.
„Lietuviškas „Nemuno žiedas“ ir latviški „Bikerniekai“ lenktynininkų vadinami žaliuoju pragaru. Abi trasos apsuptos žalumos. „Nemuno žiedas“ – Kačerginės miškų, o „Bikerniekai“ – Mežciemų parko gamtos. Tik kai lietuviška trasa pasižymi itin greitais ir pavojingais posūkiais per kalnuotą reljefą, Rygos konfigūracija gerokai įvairesnė. Ten yra ir lėtų, ir vidutinio greičio ir labai greitų posūkių“, – aiškino Tauras Tunyla.
Be to, projekto vadovas šią trasą pasirinko neatsitiktinai. Būtent joje „Dream 2 Drive“ nugalėtojui teks susukti daugiausia ratų, mat čia vyks daugiausia Baltijos šalių čempionato lenktynių. Ji patogi ir gana saugi treniruotėms, ne itin nutolusi nuo Lietuvos.
3,662 km ilgio „Bikerniekų“ žiedas vos ilgesnis nei Kačerginėje, be to, reljefo skirtumai ne tokie dideli. Trasa lygesnė, ji turi geresnį, lygų, pastovų sukibimą užtikrinantį asfaltą ir tvirtus betono blokus visu perimetru iš abiejų pusių.
Betono blokai turi ir pliusų ir minusų. Privalumas lyginant su Kačerginės „Nemuno žiedo“ metaliniais atitvarais tas, kad jų padaręs klaidą neišlauši ir nenuskrisi į mišką. Trūkumas – jie klaidą padariusio vairuotojo transporto priemonę sustabdo taip efektingai, kad joks mechanikas nebepadės operatyviai grįžti į trasą. Avariją patyrusiems automobiliams, parvažiavusiems iš Rygos dažniausiai reikia rimto remonto.
Tačiau atnaujintos „Dream 2 Drive“ atrankos taisyklės ir nauja trasa leis išrinkti geriausią ir tiksliausią lenktynininką. „Bikerniekai“ iš vairuotojo reikalauja visapusiškumo: trasa prasideda itin lėtu posūkiu, kurį vienas po kito veja itin greiti ir techniški vingiai per kalnelį, po jų seka vidutinio greičio posūkiai, ir trasa užsibaigia dviem S formos vingiais.
Greičiausią ratą „Bikerniekuose“ įvažiuos tas, kuris moka lėkti tiek lėtais, teik vidutinio greičio posūkiais, tiek puikiai jau čia automobilio dinamiką greitose atkarpose.
Greičiausią ratą „Bikerniekuose“ įvažiuos tas, kuris moka lėkti tiek lėtais, teik vidutinio greičio posūkiais, tiek puikiai jau čia automobilio dinamiką greitose atkarpose. Ir vieno rato nepakaks. Nepakaks atsitiktinai sudėlioti visus gerus sektorius į vieną. Šiemet pretendentams į lenktynininkus teks parodyti savo pastovumą, mat matuojamas trijų ratų vidutinis greitis.
Pasivaržyti su kitais projekto „Dream 2 Drive“ dalyviais dėl galimybės tapti tikru lenktynininku atrankos važiavimuose dar galima iki gegužės 18 dienos Vilniuje, Kaune ir Klaipėdoje esančiose „Simuliatorių akademijose“ arba turint reikiamą techninę vairavimo įrangą namuose, naudojantis „World Sim Racing“ platforma. Plačiau, kaip dalyvauti projekte – „Dream2Drive“ puslapyje.