01 21

„Troller T4“ – brazilų trolis, kuris pasauliui prisistatė Dakare

Gali būti, kad apie brazilišką visureigį „Troller“ net nesate girdėję. Brazilijoje „Troller“ automobiliai yra pastebimi ir nėra labai reti. Jie išties yra puikūs. „Jeep“ sėkmės įkvėptas „Troller T4“ užtikrintai braunasi per purvynus ir smėlynus, lipa į stačius žvyruotus kalnus. Ir puikiai pasirodė Dakare.
Troller T4 Brazilijoje. Jeep Wrangler įkvėptas visureigis yra sutvertas lėtam slinkimui sudėtingais bekelės ruožais.
Troller T4 Brazilijoje. Jeep Wrangler įkvėptas visureigis yra sutvertas lėtam slinkimui sudėtingais bekelės ruožais.

Visos naujienos apie Dakaro ralį ir rezultatai

„Troller“ istorija prasidėjo 1994 metais, kai Rogério Farias nusprendė imtis visureigių gamybos. Brazilija yra didelė šalis. Nors jos miestus jungia puikus greitkelių tinklas, toliau nuo jo yra ir labai įspūdingų sunkiai automobiliu pravažiuojamų vietų.

Jos, žinoma, traukia bekelės entuziastus. „Jeep“ yra logiškas pasirinkimas bekelei – rėminė konstrukcija, puiki keturių varomų ratų sistema yra svarbūs privalumai visureigiui. Bet Jeep Wrangler Brazilijoje nebuvo gaminamas, o importuoti šiuos visureigius visada buvo brangu. Taigi buvo įkurta „Troller“ kompanija, pavadinta miško ir urvų gyventojų trolių garbei.

1996 metais Rogério Farias pristatė pirmąjį „Troller“ prototipą, kurio pakako, kad 1997 metais kompaniją įsigytų ir į ją investuotų verslininkas Mário Araripe. Netrukus buvo sukurtas T4 visureigis, kurio masinė gamyba prasidėjo 1999 metais. Akivaizdu, kad Jeep Wrangler buvo pagrindinis T4 įkvėpimo šaltinis, bet Jeep įkvėpė ir daug kitų visureigių gamintojų visame pasaulyje, todėl Troller buvo ramūs, kad dėl intelektinės nuosavybės problemų neturės.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų
Reklama
Išskirtinės „Lidl“ ir „Maisto banko“ kalėdinės akcijos metu buvo paaukota produktų už daugiau nei 75 tūkst. eurų
Akiratyje – žiniasklaida: tradicinės žiniasklaidos ateitis