Treniruočių sesijos metu geriausią rezultatą parodė „Aquila CR1” bolidą vairuojanti „Exit Palanga by Algirdai“ ekipa. Lyderiai užfiksavo 1 min. 11,319 sek. rato įveikimo laiką . Antro rezultato autoriais tapo „Palanga Spa Hotel by EMG Motorsport”, nusileidę kiek mažiau nei dviem sekundėmis.
Trečias laikas priklauso belgų „Qvick-VR Racing“ ekipai, lenktyniaujančiai penkis šimtus arklio galių turinčių „MARC Cars BMW M2 V8“ bolidu. Būtent šio automobilio pilotą Eriką Qvicką ir pavyko pakalbinti treniruočių metu.
„Viskas gerai, pagal planą. Kitaip ir negali būti, nes tai tik treniruotė, o ne lenktynės. Varžybų metu bus svarbus kiekvienas įveiktas ratas, o šiandien – tik apšilimas. Automobilis važiuoja be problemų. Esame patenkinti. Aišku, treniruočių dar turėsime ir penktadienį.
Kokios mūsų ambicijos? Žinoma, kad pergalė, bet apie tai kalbėti dar anksti. Palangoje visada yra stiprių varžovų ir niekam nebus lengva. Čia niekada nebūna lengva ir visi tai žino“, – kalbėjo Erikas Qvickas.
Komanda į Palangą atsigabeno gana neįprastą bolidą. Tačiau po ir taip agresyvia BMW išvaizda slepiasi dar brutalesnis užtaisas – penkių litrų variklis, kuris vežą gana lengvą rėminės konstrukcijos automobilį.
„Mūsų komandos automobilis tik atrodo kaip BMW. Tai yra „V8 Supercars” lenktynių serijai Australijoje ruoštas rėminės konstrukcijos automobilis, kurį gali „aprengti“ kokiu nori kėbulu. Mes pasirinkome BMW. O variklis čia V8 iš „Ford“.
Taip, liepsnomis jis spjaudosi. Stovėkite atokiau nuo trasos“, – juokavo Erikas Qvickas.
Penktadienį komandų laukia dar trys treniruočių sesijos, o 16.40 val. ekipos stos prie starto kvalifikacijai.