Visa tai daroma tam, kad nebūtų sukčiaujama, mat Dakaro ralio istorijoje yra buvę atvejų, kai mechanikų komandos grįždavo per sieną ir slapta remontuodavo automobilius, arba kai mechanikai įsimaišydavo į gausius žurnalistų būrius ir kartu su diktofonais atsinešdavo ir grąžtų, veržlių bei detalių.
Tad šiemet buvo priimtas sprendimas kurti du atskirus bivakus. Viename nakčiai apsistojo lenktynininkai ir jų technika, o kitame, už gero kelio gabalo, visi likę ekipažų nariai. Visgi lietuvių projektui #iGo2Dakar bei jo iniciatoriams Mindaugui Plukiui ir Andriui Lauciui pavyko aplankyti uždarą bivaką ir parodyti, kaip savo techniką savarankiškai taiso net ir pats „Misteris Dakaras“ Stephane'as Peterhanselis iš „Peugeot“ gamyklinės komandos.
„Nėra nieko tokio, ko negalėtų pataisyti užtrauktukai“, – pastebi M.Plukys, filmuodamas, kaip likę be mechanikų pagalbos Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas detalėms tvirtinti naudoja plastikinius užtraukiamus dirželius.
Tokius pačius dirželius pasitelkęs ir Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio ekipažas. Kol komandos pilotas palindęs po automobiliu stengiasi dirželiais pritvirtinti atsiknojusią nuo automobilio dugno detalę, šturmanas, užsilipęs kone ant variklio, nuo molio valo priekinį automobilio langą.
Kadangi bivake sąlygų nusiplauti automobilius po ypač purvino greičio ruožo nėra, užfiksuota ir juokinga akimirka: kažkuris ekipažas, pasitelkęs plastiko juostelę, bando ja nukrapštyti pridžiūvusį purvą nuo žibinto.