Šįkart savo patirtimi automobilių sporte vėl atvyko pasidalinti LASF prezidentas Egidijus Janavičius. Jo parengtoje medžiagoje buvo galima vaizdžiai pamatyti, kokios klaidos daromos ruošiant automobilius sportui bei kokias pasekmes gali turėti netinkamas saugos įrangos naudojimas.
Bene daugiausiai dėmesio buvo skirta saugos diržams, kadangi rinkoje vis dar yra padirbtų, kiniškų saugos diržų, ant kurių puikuojasi garsių prekinių ženklų pavadinimai. Taip pat kalbėta ir apie avarijas bei jų metu vairuotojus veikiančius fizikos dėsnius, apkrovas kūnui.
Kitoje seminaro dalyje susirinkusiems klausytojams savo temą pristatė sporto komisaras Remigijus Bilevičius. Jis paaiškino apie tai, kokius reglamentuojančius dokumentus privalo išmanyti sportininkai. Ypač daug klausimų susirinkusiems sportininkams kilo dėl praėjusiame automobilių sporto sezone įvykusių atvejų, kai komandos atstovai teikė protestus dėl vieno ar kito atvejo.
Remigijus Bilevičius paaiškino, kas yra protestas, apeliacija, kaip, kam ir per kiek laiko jie teikiami. Komisaras pabrėžė, kad kiekviena komanda privalo savo sudėtyje turėti dokumentus bei teisinį reguliavimą puikiai išmanantį atstovą, kuris būtų susipažinęs su tos sporto šakos ir bendrosiomis automobilių sporto taisyklėmis.
Taip pat seminaro metu publikai pristatytos ir stabdžių kaladėlės. „Fri.tech.“ kompanijos atstovas paaiškino, kuo skiriasi sportinė ir paprasta stabdžių kaladėlė, kaip jos turi būti keičiamos ir apdirbamos prieš pirmą išvažiavimą į lenktynes.
Tai jau ne pirmasis seminaras, kurį Kupiškio „Auto-moto sporto“ klubas šiame krašte organizuoja kartu su Lietuvos automobilių sporto federacija. Prieš keletą metų analogiško seminaro apie saugumą automobilių sporte metu publika taip pat galėjo gyvai apžiūrėti keletą skirtingoms disciplinoms paruoštų automobilių – slalomo, „drifto“, autokroso ir ralio reido.