Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„UpHill PRO“ dalyvių pamąstymai: sprogs ar nesprogs variklis?

Iki antrojo „Autoplius“ Lietuvos šoninio slydimo čempionato etapo lieka mažiau nei 72 valandos – taip laiką skaičiuoti priversti pilotai nepasiduoda ir toliau pluša, stengdamiesi spėti į pirmąjį šių metų lietuvišką „PRO“ lygos renginį.
Pasiruošti „Arena Motor Show“ pilnu galingumu Aurimui nepavyko
Pasiruošti „Arena Motor Show“ pilnu galingumu Aurimui nepavyko / Luko Masiliūno nuotr.

Geriausias vėluojančio piloto pavyzdys – Aurimas Vaškelis. Charizmatiškasis 2014-ųjų metų naujokas jau daugiau kaip pusmetį kariauja su savo automobiliu, bandydamas pakelti jo galią.

Aurimo planas ir paprastas, ir komplikuotas – aštuonių cilindrų jėgainę jis bando praturtinti turbokompresoriumi.

Šis planas leistų Aurimui tinkamai pasiruošti „UpHill Pro“ etapui, tačiau užduotis nėra paprasta – po variklio gaubtu ir taip vos telpantis V8 agregatas į kompaniją sunkiai priima turbiną ir visus kitus, su ja susijusius elementus.

Luko Masiliūno nuotr./Ant galios stendo – sprogs arba ne
Luko Masiliūno nuotr./Ant galios stendo – sprogs arba ne

Maža to, Aurimo užsakytas variklio valdymo blokas pasirodė brokuotas, tad prie naktinių darbų sąrašo prisirašė ir pastarojo paieškos. Pakalbintas pats Aurimas išlieka optimistiškas.

„Mes ten būsim. Nėra kito varianto ir tiek. Automobilis mechaniškai jau beveik paruoštas, bandome programuoti ir atlikti pirmuosius testus“, - pasakoja kaunietis.

Luko Masiliūno nuotr./„UpHill Pro“ nugalėtojų šampano Aurimas jau ragavęs
Luko Masiliūno nuotr./„UpHill Pro“ nugalėtojų šampano Aurimas jau ragavęs

Aurimas vienas iš keleto lietuvių bandančių įgyvendinti būtent tokį arklio galių paieškos planą – sėkmingai jį jau įgyvendino Klaipėdos „Drift Devils“ ekipos pilotas Donatas Macpreišas, o tuo tarpu „Ukmergės ASK“ klubo atstovas Benediktas Čirba tokio sprendimo atsisakė ir tiesiog įsigijo jau paruoštą, konkurencingą Kęstučio Petronio bolidą.

Kaip seksis Aurimui vis dar išlieka klausimu – ant standartinio, jau keletą sezonų sporte gyvenančio variklio pastančius turbiną, ilgo tarnavimo laiko tikėtis neverta. Atsižvelgdamas į tai, Aurimas nusprendė netaupyti ir į variklį „pūsti“ tiek, kad sugeneruoti bent 500 arklio galių.

Sprogs arba ne – parodys tik varžybos.

„Sprogs arba ne – parodys tik varžybos“, - ramiai atsako „Ride it Out“ komandos atstovas. 

Tai toli gražu nėra pirmasis „Viskas arba Nieko“ sprendimas Aurimo karjeroje: 2014-aisiais vykusiose „Rytų Europos drifto čempionato“ varžybose jis pagarsėjo savo važiavimo taktika, kai įsibėgėdavo iki maksimalaus automobilio išvystomo greičio, trukteldavo rankinį stabdį ir nuo Kačerginės „Nemuno žiedo“ kalno leisdavosi palydimas sūkių ribotuvo garsų ir tikėdamasis geriausios įmanomos baigties.

Ar tokia rizika pasiteisins šį kart? Tai atsakyti gali tik „Up Hill Pro“ varžybų finišas.

Luko Masiliūno nuotr./Automobilio programavimui tenka keliauti ir iki Klaipėdos, dirbti per naktį
Luko Masiliūno nuotr./Automobilio programavimui tenka keliauti ir iki Klaipėdos, dirbti per naktį

 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Netikėtai didelis gyventojų susidomėjimas naujomis, efektyviomis šildymo priemonėmis ir dotacijomis
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?