Anktyvą sekmadienio rytą trasos situaciją pirmieji pabandyti išdrįso priekine ašimi varomų automobilių klasės dalyviai. Po pirmųjų ratų dauguma situaciją vertino paprastai – „įsibėgėji ant sausos dangos, stabdai ant ledo“, tad tik gebantys tinkamai vertinti asfalto būklę galėjo pademonstruoti tinkamą rezultatą.
Lyderių gretose mažą staigmeną pateikė Tomas Michailovinas – aplenkęs daugkartinius podiumo lankytojus Justiną Akelį ir Mindaugą Šimkevičių, jis įrodė vokiškos technikos pranašumą ant slidžios dangos.
Antrieji prie starto linijos stojo visomis ašimis varomi automobiliai. Nors įsibėgėti jiems ir sekėsi geriau, tačiau stabdymo zonų pinklės buvo vienodai sudėtingos. Čia neaplenkiamas buvo Marius Bartkus ir jo „Mitsubishi Lancer Evo X“, antrą vietą užėmė panevėžietis Tadas Petronis su „Subaru Impreza WRX STi“, trečias – labai perspektyvus jaunas pilotas Simonas Urbonas.
Oro sąlygoms kiek nurimus ir trasos pakraščius nušvietus smulkiems saulės spinduliams, ledo vingrybes išbandė galine ašimi varomi automobiliai. Čia savo diktatūrą toliau tvirtina kitas panevėžietis Darius Jakštonis su „Mazda MX-5“.
Jam įkandin sekė geriau drifto pasaulyje pažįstami Mantas Kuzmarskis ir Romas Poškaitis. Dėl techninių problemų galėję atlikti tik po keletą važiavimų, tą patį automobilį pilotuojantys dalyviai nesibodėjo be apšilimo pademonstruoti tinkamą tempą ir užtikrinti sau vietas ant podiumo.
Motinai gamtai vėl subjaurojus dangų, trasą užėmė profesionalai. Iš visos šalies susirinkę žiemos autosporto entuziastai negailėjo nei savęs, nei technikos, nei trasos atitvarų – juos aplankė net trejetas automobilių.
Tinkamai atlikti trasos užduotį pavyko toli gražu ne visiems, o tai atlikti greičiausiai tarp dviejų varomų ratų automobilių sugebėjo Tomas Buškevičius, priekine ašimi varomoje klasėje apmaudžiai likęs ketvirtas. Antrą vietą užėmė rusišką techniką naudojantis Domas Verčinskas – jo „Lada“ galbūt varoma tik 1,6 litro varikliu, tačiau, kaip komentavo pats Domas, po variklio dangčiu likęs tik blokas ir galvutė – visa kita pritaikyta automobilių sportui, o tai sujungus su sekvencine pavarų dėže, rezultatas pasmerktas džiuginti.
Profesionalų, pilotuojančių automobilius, varomus visais keturiais ratais tarpe situacija liko identiška kaip ir mėgėjų tarpe – Marius Bartkus, Tadas Petronis ir Simonas Urbonas.
Jau stipriai įsibėgėjęs čempionatas dar tris kartus pakvies dalyvius pasivaržyti dėl greičiausiojo vardo – artimiausias etapas įvyks už dviejų savaičių.