„Nors 300 kilometrų greičio ruožas neatrodė ilgas, organizatorių pastabos, kad jis bus klaidingas, išsipildė. Finišavus Kuldarui sakiau, kad norėčiau šią dieną pamiršti.
Jis labai teisingai atsakė, kad norėtų iš jos pasiimti pamoką. Neskani diena, bet ne pasaulio pabaiga“, – pasakojo „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ pilotas B.Vanagas.
Po finišo etapą laimėjusio Sebastiano Loebo šturmanas Fabianas Lurquinas pasakojo, kad šiemet ekipažui sekėsi puikiai, tačiau 2023 m. duetas dėl sudėtingos navigacijos čia taip pat prarado apie 15 min.
„Šioje Saudo Arabijos dalyje kelias pasižymi kieta žemės pluta, nemažai akmenų, todėl ypač prastai skaitosi kelias. Panašu, kad panašią patirtį, kaip mūsų jau praėjo daugelis. Grįšime į bivaką ir susidėliosime savas pamokas“, – kalbėjo B Vanagas.
Po „TOYOTA GAZOO Racing Baltics“ komandos skėčiu startavusiems Vladui Jurkevičiui ir Aisvydui Paliukėnui diena dar nesibaigė. 229 kilometrus įveikęs duetas nuo lyderių atsilieka 22 min ir 36 sek.
Lenktynininkams dar liko aštuoni etapai ir daugiau nei 3 000 kilometrų, po kurių, sausio 19-ąją, paaiškės Dakaro ralio nugalėtojai.
Trečiadienį, penktąjį Dakaro ralio etapą, laukia klastinga trasa. Nors įskaitinis greičio ruožas truks tik 118 kilometrų, nereikėtų apsigauti, jog lenktynininkams bus lengviau. Sportininkai čia įžengia į „Empty Quarter“ – vieną didžiausių dykumų pasaulyje. Sulėtėjus vidutiniam greičiui lenktynininkai turės progą atskleisti įgūdžius skrendant per kopas.