Atnaujintas automobilis palengvėjo apie 80 kg, tuo pačiu buvo atšviežintas ir jo dizainas, kuris nekito keletą metų.
(Giedriaus Matulaičio nuotr.)/ „Juta Racing“ komandos atstovai Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas |
„Latvijoje ralis mums bus daugiau testinėmis lenktynėmis, pasiruošimu kovinėmis sąlygomis kitą savaitgalį įvyksiančiam Lietuvos čempionato III etapui „Vilniaus“ raliui, - sako V. Švedas.- Kadangi Lietuvos čempionato 2-oje įskaitoje važiuojama N4 ir R4 klasių automobiliais, nusprendėme savo automobilį atnaujinti iki R4 lygio, kad būtų galima važiuoti pakankamai greitai. Tikslai šalies ralio čempionate, kaip visada, yra tik aukščiausi – kovoti dėl čempionų titulų. Juolab, kad šiemet darosi įdomu – labai gerai atrodo ir Deividas Jocius, ir Dominykas Butvilas“.
Gegužės 18-19 d. įvyksiančiame „Talsi“ ralyje dalyvių laukia 386,88 km ilgio trasa su 12 greičio ruožų, kurių bendras ilgis 114,32 km. Pastaruosius trejus metus šiame ralyje tarp lietuvių geriausiai sekėsi būtent V. Švedo ir Ž. Sakalausko ekipažui, absoliučioje įskaitoje užėmusiam antrą (2011 m.) ir šeštąsias vietas (2010 ir 2012 m.). 2011 m. mūsiškiai iškovojo Čempionų taurę, tuomet pirmą kartą važiavę su dešimtosios „evoliucijos“ „Mitsubishi Lancer“.
(Giedriaus Matulaičio nuotr.)/ „Juta Racing“ komandos atstovai Vytautas Švedas ir Žilvinas Sakalauskas |
Sezoną V. Švedas ir Ž. Sakalauskas pradėjo trečiąja vieta Lietuvos čempionato I etape „Halls Winter“ ralyje. Po to sekė Europos ralio čempionato II etapas „Liepaja-Ventspils“ Latvijoje, kuriame ekipažas užėmė šeštą vietą bei nugalėjo „ERC Production“ įskaitoje (N4 ir R4 klasių automobiliai). „Europos čempionate tikrai važiuosime ralyje Lenkijoje ir, padedant rėmėjams, dar kuriame nors tolimesniame etape. Bandysime įtvirtinti žiemą Latvijoje iškovotą pasiekimą“, - teigia V. Švedas.