Po antradienio finišo komanda teigė, kad ekipažas „itin efektingai įgyvendino dienos planą spausti iki dugno“. Iš 31-osios pozicijos startavę Vaidotas Žala ir Paulo Fiuza trečiajame greičio ruože užėmė septintąją vietą.
Dėl fokusų
„Šiandien keitėm du ratus, bet šįkart – dėl mano fokusų vairuojant. Akmenynuose – jokių problemų. Panašu, kad slėgio ir pakabos pakeitimai leido išspręsti tą problemą. Lėtesnių varžovų spausti dažnai neteko – aplenkėm gal septynis automobilius. Įpusėjus greičio ruožui ne kartą stipriai lijo ir kartais tiesiog plaukte plaukėm“, – po finišo kalbėjo V.Žala.
Pirmą padangą ekipažas pramušė po šuolio nesėkmingai nusileidę tiesiai ant akmens, o antrą – agresyviai šturmuodami kopose paliktas provėžas. Būtent važiuojant per lietų kitų ekipažų išraustomis ganėtinai giliomis vėžėmis visureigis atskiruose ruožuose kone plaukė.
„Diena buvo keistoka – didžiąją laiko dalį trasoje važiavome vieni. Greitis buvo nemažas, todėl ir lenkimų mažiau pasitaikė. Patiems irgi buvo smagu, tikrai pasimėgavom lėkimu. O šiaip viskas gerai – rytoj vėl startuosim iš mūsų greitį atitinkančios startinės pozicijos“, – dienos įspūdžiais dalijosi V.Žala.
Anot V.Žalos, svarbiausia, kad automobilis šiandien veikė be priekaištų.
Atsigriebė už praėjusią dieną
Nuo akmenų per pirmuosius du greičio ruožus jau spėjusiems pavargti lenktynininkams šį kartą buvo kiek lengviau. Pakeliui link Chailio jau netrūko ir smėlingų atkarpų, kurias įveikiant rizika prakirsti padangą – gerokai mažesnė.
„Prodrive Hunter“ automobiliais važiuojantys ekipažai antradienį pademonstravo, kad praėjusios dienos nesėkmė nebuvo dėsninga.
Greičio ruožą laimėjo Guerlainas Chicheritas, o trečias buvo kitą „Hunter“ visureigį vairuojantis Orlando Terranova. Tarp dviejų „Prodrive“ lenktynininkų įsiterpė antrąją vietą užėmęs Henkas Lateganas su „Toyota“.
Sunkesnė diena buvo tik Sebastienui Loebui, kuris dėl techninio gedimo trasoje prastovėjo bent 20 minučių.
Nutraukė dėl liūties
Trečiasis greičio ruožas, kaip pranešė 15min žurnalistas Dakare Žilvinas Pekarskas, nuo 337 kilometro nutraukiamas. To priežastis – smarki liūtis su perkūnija, dėl kurios negali kilti saugumą užtikrinantys sraigtasparniai. Dalyviai alternatyviais keliais nukreipiami į bivaką.
Vaidotui Žalai antrasis šių metų Dakaro greičio ruožas įsimins ilgam kaip itin nesėkmingas. Jis pramušė visus atsarginius ratus, ilgai laukė pagalbos sunkvežimio, o tada dar lūžo ir priekinis diferencialas.
Plačiau skaitykite čia: V.Žala po nesėkmių kupinos dienos: kova bendroje įskaitoje nubraukta, dabar turim „pušinti“ iki galo.