Ryte į administracinę komisiją atvykę Vaidotas Žala, Saulius Jurgelėnas ir komandos mechanikai čia sugaišo tik kiek daugiau nei valandą. Per tą laiką ekipa turėjo apsilankyti keliose dešimtyse postų ir kiekviename iš jų, pateikus ten prašomus dokumentus, gauti atspaudą į specialią knygelę.
Dalindamiesi gera nuotaika su organizatoriais komandos nariai mikliai rinko atspaudus ir galiausiai organizatoriai jiems suteikė leidimą kitai procedūrai – techninei komisijai.
Čia „Agrorodeo“ ekipa užstrigo kur kas ilgesniam laikui ir praleido net kelias valandas. Tiek sugaišta buvo vien dėl to, jog eilę stabdė kiti lenktynininkai, kuriems techninės komisijos maršalai turėjo nemažai pretenzijų.
Nekritikuoju kolegų, bet šiandien tie, su kuriais papuolėme į vieną būrį, buvo ne iki galo pasiruošę komisijai.
„Pernai, kai mes ėjome techninę komisiją, išvakarėse dalis Pietų Amerikos komandų jau buvo ją įveikę. Mes tuomet papuolėme kartu su automobiliais iš Europos, kurie techninės komisijos jau būna patikrinti Prancūzijoje prieš kelionę laivu.
Pietų Amerikos dalyviams techninė komisija čia prasideda nuo nulio. Nekritikuoju kolegų, bet šiandien tie, su kuriais papuolėme į vieną būrį, buvo ne iki galo pasiruošę komisijai. Organizatoriai jiems turėjo nemažai priekaištų ir mes toje eilėje stovėjome kelias valandas“, – sakė „Agrorodeo“ komandos šturmanas Saulius Jurgelėnas.
Asunsjoną gaivino lietus
Kol vyko techninė komisija, bivaką skandino Asunsjono miestą užklupęs lietus su perkūnija. Per kaitrą raudonomis dulkėmis dulkėjusi žemė po gausaus lietaus tapo purvo voniomis.
Tačiau „Agrorodeo“ komandos tai neliūdina, kadangi lietus gali išlyginti ekipažų jėgas greičio ruožuose, jei per varžybas imtų lyti.
„Sunku prognozuoti, koks oras bus varžybų dieną ten, kur vyks pirmas greičio ruožas. Oras čia sunkiai nuspėjamas. Tas lietus čia dažnai pamaitina molingą gruntą. Jei varžybų išvakarėse ar dieną bus lietaus, starto diena turėtų būti labai įdomi.
Gali būti palaidas purvas ir visi saugosis slidumo. Gali būti ir taip, kad molis bus prigaudęs drėgmės, bet viršuje pluta jau bus padžiuvusi.
Po viršutiniu sluoksniu gruntas bus tarsi plastilinas. Vienur jis bus kietesnis, kitur skystesnis.
Trasa gali būti neprognozuojama. Norint važiuoti greitai reikės tą daryti labai tiksliai“, – kalbėjo S.Jurgelėnas.
Po techninės komisijos „Agrorodeo“ komanda pastatė automobilį į uždarą parką. Sausio pirmosios pavakarę komanda pervažiuos per starto arką ir jau kitą dieną pradės lenktynės Dakaro maratone.