Dalyvių sąraše galima rasti ir „Vaidota Racing Team“ ekipažą, kurį sudarys Vaidotas Paškevičius ir Gytis Vercinskas. Beje, šios komandos mechanikai „4x4 Perimetro“ varžybose aptarnaus ir dar dviejų ekipažų automobilius – Virginijaus Narausko su Gyčiu Jackūnu (Kervi hidraulika) bei Justino Pučio su Valdemaru Milaševskiu.
Tiesa, pats Vaidotas Paškevičius pasiruošimo laikotarpį šioms varžyboms vadina gana chaotišku. Galutinis komandos sprendimas, kokiu automobiliu startuoti tris dienas truksiančiame maratone, paaiškėjo tik antradienį vakare.
Nors praėjusiame etape „Stiklų ekspertai“ remiama „Vaidota Racing Team“ ekipa pasirodė su Dakarą mačiusiu „Hummer H3 EVO“ automobiliu, tačiau šįkart komanda sės į kitą automobilį. Kaip sako pats Vaidotas Paškevičius, tai veikiausiai bus pirmas kartas, kai ekipažas bus pranašesnis už savo vairuojamą techniką.
„Po antro etapo, kuriame važiavome nuomotu automobiliu, galvoje sukosi daug minčių. Deja, bet planų įgyvendinti nepavyko. Pardavėme savo praėjusių metų „Mitsubishi Pajero“ automobilį, su kuriuo pernai laimėjome čempionatą, bet įsigyti naujo iki pat paskutinės minutės nepavyko. Galutinius taškus sudėliojome likus vienai dienai iki varžybų. Teko priimti sprendimą važiuoti su antrosios kartos „Mitsubishi Pajero“, minimaliai ruoštu sportui. Saugumo įranga visa yra, tai svarbiausia, bet tas automobilis yra 1991-ųjų metų gimimo ir ralyje buvo greitas gal tik 1992-aisiais. 1997-ųjų metų modeliai buvo gerokai pranašesni ir ženkliai greitesni.
Tačiau turime tai, ką turime. Rankų nenuleidžiame. Startuosime. Aišku, apie kažkokias aukštas pozicijas negalvojome. Tiesiog reikia gerai praleisti savaitgalį, pabendrauti su bičiuliais ir palaikyti taškų kraitį, kurį turime susikrovę. Na, o dėl „Hummer“ , tai mašina patiko, nors ir ne pirmos jaunystės. Tačiau priėmėme sprendimą, kad kol kas jos nepirksime ir lauksime geresnių laikų“, – technikos parko pokyčius įvardijo Vaidotas Paškevičius.
Pasak Vaidoto Paškevičiaus, tai, jog šis didysis „4x4 Perimetro“ maratonas drieksis per visą Lietuvą ir dalyviams su pervažiavimais teks įveikti daugiau kaip 2000 km, jiems papildomų sunkumų nekelia. Mechanikams tiesiog reikės pasiimti daugiau atsarginių dalių, negu jie įpratę vežtis į vienos ar dviejų dienų varžybas.
„Pagrindinis dalykas bus ištvermė. Jei į standartines varžybas vežamės po komplektą stabdžių kaladėlių, po vieną šarnyrą, tai didžiajam perimetrui turime kokius tris komplektus. Taip pat reikia vežtis ir daugiau visko. Sankabą, reduktorių taip pat imsime atsargai. Kiek tiksliai kilometrų laukia – net nežinau. Gyvename garaže paskutines dienas, todėl nėra kada labai gilintis į popierius. Bet manau, kad greičio ruožai iš viso sudarys 400-500 km atstumą“, – sake Vaidotas Paškevičius.
Anot Vaidoto Paškevičiaus, dauguma regionų, kuriuose vyks lenktynės, daug maž yra žinomi. Tačiau tai, pasak sportininko, nė kiek neguodžia. Priešingai – kai kurie greičio ruožai bus tokie, kad juos bus galima vadinti išgyvenimo lenktynėmis tiesiogine prasme. Ypač važiuojant su beveik 30 metų senumo automobiliu.
„Naujovė šiemet yra Gaižiūnų poligonas, kuriame turėsime apie šimtą kilometrų greičio ruožų. Na ir Druskininkuose bus naujos dalys. Pabradės poligonas matyt bus pats žiauriausias – „ant išgyvenimo“. Reikės nusileisti sau psichologiškai ir važiuoti tausojant techniką. Ten trasa pasižymi savo negailestingumu važiuoklei. Tankai ir tanketės padarė ten savo darbą. Reikės važiuoti atsargiai. Jei pavyks išgyventi šį poligoną, tai finišo tiesiąją horizonte turbūt jau matysime“, – kalbėjo Vaidotas Paškevičius.
Šiose varžybose dalyviai varžysis ne tik visureigiais ir ne tik sportinėje įskaitoje. Taip pat bus organizuojama orientacinė klasė. Be visureigių čia lenktyniaus ir „Side by side“, ATV ir „Enduro“ klasių dalyviai.