Naktiniai ruožai
„Salako raistas“ varžybos truko visą parą. Penktadienio vakare dalyviai leidosi į naktinį ruožą, kurio metu rinko legendoje nurodytus taškus. Pasiekę vieną tašką ir nusifotografavę prie jo ekipažai gavo du taškus. Tamsiais miškais klampodamas Vaidoto Paškevičiaus ir šturmano Roko Danilevičiaus ekipažas surinko net 54 taškus, už kuriuos gavo 108 įskaitos taškus.
Dalyviai trasoje praleido visą naktį ir paryčiais grįžo į stovyklą trumpai pertraukai. Paaiškėjo, kad artimiausias V.Paškevičiaus konkurentas naktį pasiekė tik 27 taškus ir gavo 54 įskaitos taškus. Taigi, tik įpusėjus lenktynėms lyderių ekipažas turėjo jau 54 taškų persvarą.
„Naktis tikrai buvo sunki ir ilga. Važiavome be klaidų, nei sykio nepasiklydome ir surinkome tikrai gerą skaičių taškų. Šiokių tokių nesklandumų, vis dėlto, buvo – giliose pelkėse žibintai paniro po vandeniu ir sprogo lemputės. Didžiąją nakties dalį važiavome su ant stogo sumontuotu prožektoriumi. Bet tai maža bėda, ji mūsų nestabdė“, - pasakoja „Vaidota-Trucksline“ komandos lenktynininkas Vaidotas Paškevičius.
Šioms varžyboms organizatoriai buvo paruošę lygiai šimtą taškų, kuriuos reikėjo pasiekti. Po sėkmingos nakties mums liko 46
Ryte – beveik nugalėtojai
Po trumpos petraukos, pusvalandį nusnaudę, ankstyvą rytą ekipažai grįžo į trasą rinkti taškų. Šviesiu paros metu už pasiektą tašką buvo skiriamas vienas taškas. Jau tada buvo aišku, kad V.Paškevičiaus konkurentams pasivyti ir panaikinti 54 taškų atsilikimą bus labai sunku.
„Šioms varžyboms organizatoriai buvo paruošę lygiai šimtą taškų, kuriuos reikėjo pasiekti. Po sėkmingos nakties mums liko 46. Nusprendėme surinkti visus, išskyrus septynis, kurie slėpėsi labai sudėtingose vietose. Paskaičiavome, kad to mums užteks užtikrintai pergalei“, - pasakoja V.Paškevičius.
Įpusėjus antrai važybų daliai, ekipažo nariai grįžo į stovyklą pasitikrinti automobilio, pasidomėti kaip sekasi jų konkurentams. Čia jų laukė gera žinia – jų surinktų taškų jau pakanka pergalei. Komanda nusprendė be reikalo neeikvoti jėgų ir, iki oficialaus varžybų finišo likus keturioms valandoms, baigė pasirodymą.
Pergalė
„Prieš startą daug kas abejojo mūsų sėkme, mat mūsų autombilis – G klasės „Mercedes-Benz“ – tikrai nėra idealus tokioms varžyboms. Jis patikimas, bet labai sunkus. Tiems, kurie manė, kad mes tik maišysimės, atsakiau – ne automobilis vairuoja, o vairuotojas. Kai ėjome atsiimti absoliučių nugalėtojų prizo, niekas mūsų ekipažo pajėgumu neabejojo“, - sakė Vaidotas Paškevičius.
Ši komanda „Salako raistas“ varžybose iškovojo pergales absoliučioje įskaitoje ir „Open“ klasėje. Jiems už nugarų liko ir gerokai tobulesni, greitesni „TR3“ klasės automobiliai.
Tik grįžęs namo, Vaidotas Paškevičius ėmė ruoštis kitoms varžyboms. Gilią bekelę mėgstantį „Mercedes“ jis iškeis į greitesnį „Nissan Terrano“ ir startuos bekelės maratone „4x4 Perimetras“, kurio trasa per tris paras apsuks visą Lietuvą. Ekipažai startuos ir finišuos Druskininkuose.