Su „Agrorodeo“ komandos pilotu Vaidotu Žala, kuris, beje, dar yra ir greičiausias Lietuvos ralio čempionato pilotas (laimėjo visus etapus, išskyrus Winter rally, kuriame nedalyvavo), pasikalbėjome Pagirių karjere. Čia Vaidotas surengė vienintelę automobilio, kurį vadina „Kamane“, bandymų sesiją.
Vaidotas automobilį tausojo. Pasak lenktynininko, pernai tik dėl pusašio gedimo per Marytės plauką nepatekusio į TOP 10 (remontuodamas automobilį prarado daug laiko), nereikia nualinti „Kamanės“ dar Lietuvoje – tegul daugelis mechanizmų būna „su nuline rida“ iki pat kelionės į Le Havrą. Tiesiog pasitikrino, ar viskas jungiasi ir ar nebėga tai, kas neturėtų nereikia.
Po „Škoda R5“ persėdęs prie Dakaro automobilio Vaidotas jautėsi kiek keistai: ir ūžia žymiai garsiau, ir didesnis. Taigi adaptacija tikrai pravertė.
Abu su šturmanu Sauliumi Jurgelėnu garaže atliko nemažai techninių treniruočių: mokėsi keisti dirželius, pusašius ir kitas lauko sąlygomis keistinas detales.
Jau krauna lagaminus
Vaidoto Žalos gerbėjai puikiai žino, kad jis mėgsta daryti du darbus iš V raidės: vairuoti ir valgyti. Šis jo bruožas išryškėjo 2018 m. sausį Peru, kai po kiekvienos dienos etapo Vaidotas išlipdavo iš automobilio išsekęs. Tačiau, vos sėsdavo prie stalo ir pavalgydavo, pakildavo it Feniksas iš pelenų ir pradėdavo skaldyti juokelius.
„Man vietiniai visada sakydavo: jei varai į kokią neaiškią vietą, rinkis vištieną – turėsi vakare mažiau problemų“, – juokavo Vaidotas apie mitybą.
Lenktynininkas prisipažino, kad šiais metais jam svarbus ne tik techninis automobilio paruošimas, bet ir maisto davinys, kurį vešis į Pietų Ameriką: kariški daviniai, skilandžiai, dešros ir pan. Plačiau apie tai – vaizdo įraše iš automobilio bandymų: