V.Žala prasitarė, kad pasitreniruoti Jungtinių Arabų Emiratuose pasiūlė žinomas latvių lenktyninkas, „Oscar“ dykumų bolido autorius, Andris Dambis, kuris labai palankiai atsiliepė apie A.Ardavičiaus vedamus mokymus: „Kasmet Dakaro smėlynuose „paklojama“ dešimtys automobilių, o užklimpus sugaištama daugybė laiko. Andris pasiūlė rimtai pasitreniruoti prieš veliantis į tokią avantiūrą kaip Dakaro maratonas, o Artūras Ardavičius garsėja kaip vienas rimčiausių dykumų ekspertų, pas kurį vertingos informacijos ir įgūdžių semiasi net kelis kartus Dakare dalyvavę lenktyninkai“.
Lenktyninkas papasakojo, kad dykumoje mokymų dalyviai praleido keturias dienas, o treniravosi šiek tiek patobulintais standartiniais „Toyota“ visureigiais: „A.Ardavičius akcentavo, kad svarbiausia kopose nesikarščiuoti ir nerizikuoti, išmokti kontroliuoti sukibimą esant sudėtingoms trajektorijoms ir greitai išsikasti užklimpus. O greitis su sportiniu automobiliu atsiras savaime.“
V.Žala juokavo, kad geriausiai pamokas išmoko mojuodamas kastuvu: „Užteko vieną sykį „užsėsti“ ant kopos keteros, ir svilinant 40 laipsnių karščiui pusvalandį vaduoti automobilį, kad kitą sykį tokioje situacijoje vairuočiau kur kas atidžiau.“
A.Ardavičius šiemet pirmą kartą Dakaro maratone startuos su „Tatra“ komanda. Pernai nebaigęs lenktynių dėl subyrėjusio „Kamaz“ variklio, lenktyninkas perėjo į daugiau dėmesio pasiūliusią konkurentų komandą. A.Ardavičius ironiškai užsiminė apie pokyčių priežastis: „Su Kamaz nepaisant gerų rezultatų buvome prioritetų apačioje. Šiemet gavome šaunų pasiūlymą iš „Tatra“, ir mielai jį priėmėme. Nors sunkvežimis šiek tiek silpnesnis, bet stengsimės kovoti dėl prizinių vietų.“