Dalyvių susirinkimo metu organizatoriai trumpai priminė pagrindines taisykles bei reglamentą. „Abu Dhabi Desert Challenge“ lenktynių metu dalyviai turės įveikti 2006-is kilometrus. Iš jų 1301-as kilometras drieksis greičio ruožais. Jų numatyta 5. Dar 715 kilometrų teks įveikti važiuojant keliais.
Po kvalifikacijos lenktynininkai kelsis į „Qasr al Sarab“ bivuaką dykumoje ir ten praleis keturias naktis. Varžybų finišas bus surengtas „Yas Marina“ F-1 trasos prieigose.
Po susirinkimo komandos nedelsiant patraukė kvalifikacinio greičio ruožo link. Ten pat nuvyko ir lietuviai. „TAEM Group“ ekipos atstovai Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas čia užsirašė greičio ruožo stenogramą.
„Smėlis gana kietas, tačiau automobiliai greit jį praraus. Dykuma tai irgi galima vadinti, nors ir nėra kopų. Posūkiuose turbūt bus „išmalta“ danga. Trasos ilgis apie tris kilometrus. Tai prologas. Tam, kad išsirikiuotume. Šiemet 10 geriausių kvalifikacijos lenktynininkų gali rinktis starto pozicija. Mes, aišku, dėl šio pasirinkimo nesivaržome. Mūsų tikslas – pravažiuoti, pajausti mašiną ir tiesiog įsivažiuoti. Manau, kad iškovoti 20-ą starto poziciją būtų visai neblogai“, – tvirtino Saulius Jurgelėnas.
Prieš varžybas organizatoriai atliko vieną nemažą pakeitimą. Nors buvo planuota, kad pirmiausia kvalifikacijoje pasirodys lėčiausi dalyviai, tačiau susirinkime pranešta apie atvirkščią tvarką.
„Trasa man primena ralį krosą. Danga kieta. Su ralio automobiliu čia būtų džiaugsmas. Mes startuosime trisdešimti, tuomet važiuoti jau bus minkščiau. Tai tipinė ralio kroso trasa. Nerizikuosime, stenogramoje užsirašėme šauktukų. Yra viena ilga tiesioji, gal pusės kilometro ilgio, jos pabaiga gana pavojinga“, – po stenogramos sudarymo pasakojo Vaidotas Žala.