Kalbėdamas su 15min Maxas stebėjosi, kad Lietuvoje Dakaras yra tikra religija:
„Ir Nyderlanduose Dakaras populiarus, tačiau niekas neprašo kartu nusifotografuoti. Lietuviai dėl Dakaro tikrai pametę galvas“, – sakė Maxas. Paklaustas, ar tikrai tilps į sunkvežimio kabiną (joje nedaug vietos), technikas nusišypsojo: „esu smulkaus kūno sudėjimo“.
Pasak Vaidoto, kuris daug sportuoja, tačiau taip pat yra lengvos svorio kategorijos, didelis iššūkis Dakare bus atsarginių ratų keitimas. Kiekvienas iš jų sveria po 150 kg, tad svarbu nepersistengti. Iššūkių gali kelti ir vairas, kurį serpantinuose pasukti sunkiau, nei anksčiau tekdavo vairuojant Dakaro visureigį.
Daugiau Vaidoto Žalos ir Maxo pastebėjimų – filmuotame reportaže.
Ar daug konkurentų turės Vaidotas Žala Dakare. Nors sunkvežimių sąraše – keturios dešimtys, Vaidotas išskiria itin pajėgų dešimtuką.
„Startuojame šešti ir man tai buvo visiškas siurprizas. Pirmą kartą kategorijoje, ir iš karto šešti. Bet po to „nusiraminau“ – po įžanginio greičio ruožo arba Prologo (angl. – Shakedown) vis tiek starto eilė susidėlios pagal realų greitį. Įdomu, kelintą starto vietą Vaidotas gaus tuomet.