V.Žala pasakojo, kad startą užsienyje planavo ilgiau nei pusmetį, tam tikslui radikaliai atnaujino automobilį.
„Su vilniečių „EAMV Motorsport“ pagalba atlikome daug namų darbų. Surinktas visiškai naujas variklis, atnaujinta greičių dėžė, reduktorius, pakabos elementai“, – sakė V.Žala.
Po sekmadienį Zarasuose vykusių testų, sportininkas liko patenkintas automobilio patobulinimais ir išreiškė viltį, kad investicijos į techniką duos grąžą sportinių rezultatų suvestinėje. Lenktynininkas neslėpė, kad mintis sudalyvauti ralyje Norvegijoje kilo neatsitiktinai.
„Jau antrus metus bendradarbiaujame su Norvegijos ratų grandinių gamintoju „Trygg“. Norvegų kvietimu ir nusprendėme iškeisti pavasarinį Talsio ralį į pasirodymą Skandinavijoje“, – pasakojo lenktynininkas.
Šioms varžyboms V.Žala į šturmano kėdę vėl įkalbino grįžti brolį Žygimantą Žalą, su kuriuo lenktyniavo Lietuvos ralio čempionate prieš dvejus metus.
V.Žala vos prieš tris savaites grįžo iš itin permainingų varžybų Abu Dabyje. Dykumų maratonuose kartu su patyrusiu šturmanu Sauliumi Jurgelėnu startavęs sportininkas gavo šaltą dušą – ekipažas dar prieš startą virto, o varžybose lietuvius persekiojo techninės problemos.
Tačiau V.Žala tvirtino, kad neketina pasiduoti, ir planuoja toliau derinti pasirodymus ralio varžybose kartu su startais bekelės maratonuose. Azartišku vairavimo stiliumi garsėjantis sportininkas neslepia, kad pagrindinis tikslas Norvegijoje – surasti stabilų važiavimo ritmą, ir išvengti nuotykių pavojingose Skandinavų trasose.
„Lietuviškų žvyrkelių pakelės kur kas atlaidesnės klaidoms. Ten mūsų laukia akmenys ir uolos. Reikės važiuoti labai disciplinuotai“, – sakė lenktynininkas.
Pietų Norvegijos ralis yra vienas populiariausių šalies ralio kalendoriuje. Netoli kurortinio miestelio Mandalio vyksiantys greičio ruožai pritraukia ne tik minias žiūrovų, bet ir gausų dalyvių burį. Dalyvių sąraše jau užsiregistravo 108 ekipažai. Varžybų startas bus duotas gegužės 9 dieną, sportininkai turės įveikti 140 kilometrų greičio ruožų.