Vaidotui Žalai – gedimas lyg perkūnas iš giedro dangaus: kodėl Portugalijoje „nusprogo“ turbina?

Jei po pirmojo greičio ruožo pasaulio čempionato etape Portugalijoje Vaidoto Žalos nuotaika buvo puiki (4-oji vieta), po antrojo – patenkinama (atsirėmė į medį), tai po trečio – mintys nelinksmos. Sugedo variklis. Bet ne dėl Vaidoto kaltės. Tad ralis „BP Ultimate Rally raid Portugal“ baigtas. Daugiau su greičiausiais pasaulio pilotais Vaidotui pasivaržyti nebus galimybės.

Nuvažiavęs vos 18 km, Vaidoto Žalos ir Paulo Fiuza „Mažylis“ ėmė leisti kvapą, dingo turbinos trauka. Lenktynės baigtos, bet kodėl taip nutiko?

„Panašu, kad mums nelemta baigti šių varžybų“, – sakė Vaidotas.

Organizatorių žinutė apie V.Žalos automobilio gedimą
Organizatorių žinutė apie V.Žalos automobilio gedimą

Pasirodo, iš pradžių pradėjo mažėti turbinos slėgis, kol galiausiai Vaidotas su Paulo liko važiuoti visai be turbinos. Tad sustojo, nenorėdami nužudyti variklio. Ko gero trauka dingo alyvos priemaišomis užteršus degalų tiekimo sistemą.

Komentuodamas situaciją, nusivylęs Vaidotas sakė, kad „jau senokai matė ką nors panašaus“. Kol galiausiai išsiaiškino nelemtą gedimo priežastį. Pasirodo, į variklį pateko alyvos, bet ne ten, kur ta alyva turėtų būti. Pildami degalų, Portugalijos komandos technikai naudojosi talpa, kurioje prieš tai buvo laikoma alyva... Labai nelemta žmogiška klaida, nulėmusi tokią baigtį.

Dėl techninio gedimo šio greičio ruožo nebaigė ir G.Chicheritas.

Variklio gedimai Vaidotą persekiojo ir praėjusiame Dakaro ralyje.

Rezultatus sekti galite čia.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų