7 kilometrų ilgio trečiasis greičio ruožas pasižymėjo sudėtingesnėmis važiavimo sąlygomis nei prieš tai buvusios rungtys – nors jis buvo ganėtinai greitas, tačiau dauguma ruožo dalių buvo labai provėžuotos, o visa trasa – akmenuota. „Ladoga trophy“ organizatorių planus nenustoja keisti oro sąlygos, o dalyvių tarpe – taip pat karšta atmosfera.
GR3 nebaigė vieni lenktynių favoritų – Jezo Goodwino ir Kimo Nikolaeffo iš Didžiosios Britanijos ekipažas. Nors vandens lygis trasose ir nukrito, tai nesutrukdė jiems pačiame greičiausiame iš ruožų tiesiogine prasme paskandinti savo visureigį. Į variklį pakliuvus vandens, iš po vandens telkinio paviršiaus kyšojo tik automobilio stogo kampas. Lenktynininkų komanda vadinasi linksmu „skraidančių veržliarakčių“ pavadinimu, todėl tikriausiai neatsitiktinai vieninteliais automobilyje likusiais sausais daiktais buvo įrankiai, sudėti hermetiškoje dėžėje. Kaip bebūtų, tikimasi, kad ekipažas sutvarkys automobilį ir tęs kovą jau kitame ruože.
Netoli vandenyje įstrigo ir suomių automobilis, vairuojamas Jukka Kilpelaineno. Tiesa, jų visureigio variklis nesustojo ir dirbo po vandeniu, tačiau automobilis pajudėti negalėjo. Į pagalbą savuoju „Volvo Laplander“ atskubėjo suomio Pylkko Pekkos ekipažas. Jis ištempė tautiečio automobilį, tačiau traukiamas J.Kilpelaineno visureigis keliskart apvirto.
Organizatoriams išanalizavus duomenis, paaiškėjo, jog kontrolinį punktą pasiekė tik 3 ekipažai iš „Proto“ klasės, todėl čia rezultatuose atlikta pakeitimų. Čia pirmauja Vladimiras Bunajevas ir Dmitrijus Jegorovas, nedaug nuo jų atsilieka latviai Edvins Vansovičius ir Kaspars Kojalovičius. Jei TR1 klasė, kurioje dalyvauja ir lietuviai, ruožus įveikia pakankamai sklandžiai, tai apie kitas grupes taip teigti vargu ar galima.
TR1 klasės įskaitoje lietuvių rezultatas nepakito – jie tebeužima septintąją poziciją, tačiau priartėjo prie artimiausių varžovų iš Estijos. Iš viso TR1 klasėje varžosi 16 dalyvių, o pirmauja dviejų Aleksejų ekipažas iš Rusijos: Sergejevo bei Korotajevo.
Anot B.Vanago, GR3 buvo pirmasis ruožas varžybose, kuomet nereikėjo naudoti specialaus lyno su kabliu bei varikliu, vadinamo gerve. Iki tol jo vis prisireikdavo, norint išsikapanoti, užstrigus bekelėje. Benediktas paminėjo, kad ne pirmus metus šiose varžybose startuojantys ekipažai sukauptos patirties dėka turi labai didelį pranašumą, tuo tarpu jų ekipažui teko mokytis vietoje – pirmųjų dienų patirtis atskleidė šių varžybų subtilybes, apie kurias iki tol buvo nežinoma.
Vis dėlto, Vanago/Jurgelėno ekipažo stovykloje vyrauja optimistiška nuotaika, o komanda tikisi, jog pirmųjų dienų patyrimai pravers greičiau pasiekti finišą ateinančiuose greičio ruožuose.
„Suzuki Jimny“ automobilis taip pat pasirodė ne iš kelmo spirtas – rusai iš pradžių žiūrėję į šį mažą visureigį su šypsena, dabar juo yra labai susidomėję.