Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

Varžovų smūgis į „Citus Racing“ automobilį neatėmė galimybės lipti ant podiumo

Šių metų „Aurum 1006 km“ lenktynės savo incidentų skaičiumi buvo išties neeilinės. Tiek įvykių trasoje nepamena net ir šių lenktynių veteranai. „Citus Racing“ komandai, kuri įprastai pasižymi stabiliu važiavimu ir nuobodžiaujančiais mechanikais, šįkart taip pat teko išgyventi dramą tuomet, kai į jų automobilį rėžėsi varžovai, rašoma pranešime.
„Citus Racing“
„Citus Racing“ / Komandos nuotr.

Labiausiai patyręs komandos lenktynininkas Remigijus Devainis pasakojo, kad tiek geltonų vėliavų ir saugos automobilio fazių jam Palangoje dar neteko matyti. Būtent į vieną iš tokių situacijų ir pakliuvo panevėžietis, kai praktiškai visą savo važiavimo sesiją jam teko sukti lėtus ratus, nes visoje trasoje plazdėjo geltonos vėliavos. Remigijus Devainis juokavo, kad važiuodamas spėjo ir į TV kameras pamojuoti, ir muzikos paklausyti.

„Automobilių šiemet buvo tikrai daug, todėl natūralu, kad daugiau ir incidentų. Aišku, saulė ir karštis padarė savo, galbūt daugelis prarado koncentraciją“, – sakė Remigijus Devainis, kuris juokavo, kad trasoje mirksėjo šviesomis pavijęs kitą panevėžietį lenktynininką Giedrių Notkų.

Kai jau atrodė, kad nervingos ir įtemptos lenktynės „Citus Racing“ komandai baigsis be nuotykių, įvyko susidūrimas. Stabdymo zonoje prieš pakilimą ant viaduko nespėjusi sustoti varžovų komanda nuvažiavo tiesiai, o vėliau grįždama į trasą nepraleido link viaduko kylančio „Citus Racing“ ekipos „Volkswagen Golf“. „Tarzanijos“ komandos „Audi“ rėžėsi į „Citus Racing“ automobilio šoną.

„Viskas ėjosi gerai, važiavome stabiliai, lipome pozicijomis aukštyn. Bet niekada negalima atsakyti už kitų komandų veiksmus. Į mus atsitrenkė į trasą sugrįžtantis varžovų automobilis. Dėl šio incidento išsinėrė pusašis, linko šakė, šarnyrai. Praradome galbūt dešimt pozicijų, nes evakuacija iš trasos ir remontas užtruko. Tikrai kokių 20-30 ratų stovėjome“, – sakė komandos lenktynininkas Klaudas Bučinskas.

Būtent šiame incidente sudalyvavo „Citus Racing“ komandos naujokas Mindaugas Vanagas, kuris, beje, lenktynių metu demonstravo geriausią tempą, vieną ratą įveikęs per 1 min. 23 sek. bei tik viena sekunde atsilikdamas nuo komandos draugo Klaudo Bučinsko pademonstuoto rezultato per kvalifikaciją.

Mindaugas Vanagas tikina, kad šių metų lenktynių pragaras ir incidentai, iš kurių viename teko sudalyvauti ir jam pačiam, nė kiek neišgąsdino. Pasak lenktynininko, tokie įvykiai užgrūdina, todėl pilotas tvirtina, kad tai tikrai ne paskutinės jo lenktynės.

„Labai aštrios lenktynės. Emocijų tikrai daug. Gavau tris važiavimų sesijas. Aštriausias buvo antras važiavimas. Buvo daug pavojingų situacijų, bet visur pavyko išvengti kontaktų. Tačiau vėliau į mane tiesiog trenkėsi kita komanda. Nieko negalėjau padaryti ir iš pradžių net nesupratau, kas įvyko, iš kur ta mašina galėjo atsirasti. O pasirodo, jie pravažiavę stabdymą bei išvažiavę per evakuacinį kelią bandė grįžti į trasą ir tą padarė nelabai atsargiai. Šiek tiek apmaudu, kad taip įvyko. Aišku, varžovai vėliau mūsų už tai atsiprašė.

Taigi, „Aurum 1006 km“ lenktynių krikštą gavau tikrai rimtą. O ir šiaip tas lenktyniavimas, kai trasoje atskiruose sektoriuose plazda geltonos vėliavos, buvo toks komplikuotas. Turi stabdyti, paskui vėl bandyti pasiekti tempą, tada vėl stabdai, kad neatliktum lenkimo per vėliavą. Bet iš esmės lenktynės tikrai patiko. Galiu pasakyti, kad tai tikrai ne paskutinis kartas mano kartas čia“, – kalbėjo Mindaugas Vanagas.

Lenktynių įvykių dramos akivaizdoje bene sudėtingiausias užduotis turėjo atlikti „Citus Racing“ komandos vadovas Saulius Bučinskas. Anot jo, šįkart strateginius sprendimus teko priimi reaguojant į nuolat besikeičiančią situaciją ir netikėtus įvykius trasoje. O situaciją sunkino tai, kad komanda šįkart vėl turėjo problemų su pasikalbėjimo įranga, todėl naudojo planą B – telefoninę ausinę.

„Eilę metų mūsų komandos „pituose“ būdavo ramybė. Šiemet irgi pradėjome ramiai. Ketvirtadienį ir penktadienį mechanikai po eilinių darbų prie mašinos jau 18-19 val. galėjo eiti ilsėtis. Tačiau šįkart per varžybas mūsų komandos ramybę sudrumstė varžovai. Turėjome neplanuotų reikalų po susidūrimo su „Audi“.

Tačiau ir šiaip varžybos buvo sunkios, nes teko daug skaičiuoti, daug strateguoti, kada pilame degalus, kada keičiam vairuotojus. Bet viską pavyko padaryti. Per geltoną vėliavą padangas spėjome pasikeisti, degalus du kartus pylėme. Vieną kartą užsipylėme trisdešimt litrų, po poros ratų pripylėme dar 40. Svarbiausia buvo išskaičiuoti paskutinį vairuotojo keitimą, tai tas irgi pavyko. Mindaugas finišavo paskutinę sesiją važiuodamas 1 val. 8 min., kai galima maksimaliai važiuoti 1 val. 10 min“, – sakė Saulius Bučinskas.

„Aurum 1006 km“ lenktynėse „Citus Racing“ iškovojo pirmąją vietą dyzelinių automobilių įskaitoje, o absoliučioje rikiuotėje pademonstravo 27-ą rezultatą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai
Reklama
Namuose drėgna, kaupiasi kondensatas ant langų. Kaip apsaugoti savo namus nuo pelėsio?
Reklama
Advento kalendoriai – nuo paprastos tradicijos iki prabangos segmento
Reklama
Kaip išvengti peršalimo komplikacijos – sinusito