„Viada-Multi FX“ komandos gretose šįkart sužibėjo Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu. Jie čia pasirodymą baigė net penktoje bendrosios įskaitos vietoje, o savo klasėje iškovojo antrosios vietos taures. „Škoda Fabia R5“ automobiliu lenktyniavęs ekipažas stabiliai kilo pozicijomis aukštyn jau nuo pat ralio pradžios.
Ekipažo vairuotojas Jonas Sluckus sako, kad šįkart itin pasiteisino stabilaus ir užtikrinto važiavimo taktika. Duetas niekur nerizikavo, važiavo savo tempu ir tai davė vaisių. Tuo metu, kai jų oponentai vienas po kito vis baigdavo savo pasirodymus dėl avarijų ir gedimų, Jonas Sluckus su Giedriumi Šileikiu ruožas po ruožo kopė aukštyn rezultatų lentelėje.
Po finišo Jonas Sluckus neslėpė, kad kol kas vis dar važiuoja gana konservatyviu tempu, nors pamažu jau atsiranda jausmas, jog pažintis su R5 kategorijos technika jau pereina į kitą lygį ir ateityje bus galima šiek tiek padidinti tempą.
„Važiavome stabiliai ir saugiai. Man dar trūksta greičio, bet jau jaučiame, kad galime jo šiek tiek pridėti. Dabar analizuosime, kuriose vietose galime būti greitesni. Kuo toliau, tuo labiau apsiprantame su automobiliu ir pamažu galėsime didinti tempą ir greitinti stenogramą, kurią iki šiol užsirašydavome pasilikdami dar šiokią tokią atsargą. Svarbiausia analizuoti klaidas ir kitose varžybose bandyti važiuoti jau šiek tiek greičiau. Taigi, Rokiškyje jau turėtume būti greitesni. Aišku, tas mūsų geras rezultatas yra įtakotas varžovų nesėkmių, bet savo progresą irgi jaučiame“, – kalbėjo „Viada-Multi FX“ komandos pilotas Jonas Sluckus.
Sportininkas atskleidė, kad jam Viekšniuose vykęs ralis buvo išskirtinis ne tik dėl pasiekto gana solidaus rezultato, bet ir dėl itin išskirtinių greičio ruožų, kurie iš ekipažo pareikalavo maksimalios koncentracijos ir tikslumo.
„Man ralis tikrai patiko. Aš nesu kritiškas varžyboms, sąlygoms. Man viskas tinka. Kiti ten Lenkiją kritikavo, bet man viskas tinka. Viekšnių ralis irgi yra specifinis. Tokio antro Lietuvoje nėra. Nėra tokių greitų vietų, aštrių stabdymo taškų. Ir tai man patinka, nes tai yra kažkas kitaip nei kitur. Ralis trumpas, kompaktiškas, greitas. Tikrai išskirtinis ir mums paliko įspūdį“, – kalbėjo Jonas Sluckus.
Tuo metu kitas „Viada-Multi FX“ ekipažas – Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu patyrė kur kas daugiau dramos. Nors lenktynes jie pradėjo demonstruodami itin aukštą tempą, vėliau jiems teko susidurti su techninėmis problemomis. Po jų ekipažas grįžo į lenktynes jau tik antraplaniame vaidmenyje, tačiau net ir tuomet demonstravo savo greitį.
„Šis ralis mums toks gana keistas. Nuo pat pradžių buvo nuotykių. Dar išvažiavę į testinį greičio ruožą pajutome, kad nelabai dirba variklis. Mechanikai pasižiūrėjo ir atrado neveikiančias žvakes. Jas pakeitus vėl viskas buvo gerai ir išvažiavome į testinį greičio ruožą. Bet testinis greičio ruožas dar buvo uždarytas, todėl už tai, kad į jį įvažiavome gavome baudos. Žodžiu, toks šaltas dušas, po kurio užvirė ir šioks toks sportinis pyktis. Tuomet mūsų laukė pirmasis greičio ruožas, kuriame pavyko parodyti geriausią laiką. Vėliau tokį patį, identišką parodė ir Martynas Samsonas. Taigi, tas sportinis pyktis davė savo ir buvo tikrai greiti“, – kalbėjo Giedrius Notkus.
Šįkart ralio pradžia buvo pažymėta ir incidentais. Vieno jų pasekmes savo akimis matė ir pats Giedrius Notkus. Važiuodami greičio ruožu jie pastebėjo ant kelio rankomis mojančius žiūrovus. Tai reiškė vieną – kelyje yra kliūtis, kurios reikia saugotis. Paaiškėjo, kad už šimto metrų, ant asfaltinės trasos dalies yra sustojęs Vlado Jurkevičiaus ir Aisvydo Paliukėno ekipažas. Duetas sustojo ne dėl gedimo – jų automobilis buvo smarkiai sudaužytas. Giedrius Notkus neslėpė, kad pamačius šalia kelio besimėtančius ratus, amortizatorius ir stebules per kūną perbėgo šiurpas, tačiau pamačius savo kojomis vaikštančius oponentus įtampa kiek atslūgo – varžovai traumų išvengė.
Kai jau atrodė, kad Vlado Jurkevičiaus nesėkmė yra puiki proga Giedriui Notkui užsidirbti solidų kiekį taškų į metinės įskaitos kraitį, atsitiko gyvenimas. Ekipažą užklupo techninės problemos, kurios privertė sustoti. Duetas lenktynes tęsti galėjo jau tik pagal „Super Rally“ taisyklę ir praleido puikią progą pasigerinti savo situaciją metinės įskaitos rikiuotėje.
„Nuo ryto dar nebuvome nubudę ir laikas nebuvo geras, bet viskas buvo pataisoma. Antrame greičio ruože pamatėme kraupią Vlado Jurkevičiaus avariją. Privažiavęs pastebėjau ratais į mus gulintį automobilį. Vaizdas tikrai buvo šokiruojantis. Tai irgi krito per smegenis, nes iš automobilio ten nelikę nieko. Šis greičio ruožas buvo sustabdytas. Po jo važiavome į kitą greičio ruožą ir ten mūsų laukė staigmena. Bevažiuojant supratome, kad turime degalų sistemos gedimą ir buvome priversti sustoti. Dingo kuro slėgis. Buvau labai nusiminęs ir nusivylęs dėl to, kad turėjome sustoti. Partempus automobilį į servisą mechanikai surado, kur čia buvo problema ir toliau startavome pagal „Super Rally“ taisyklę“, – kalbėjo Giedrius Notkus.
Po sugrįžimo į varžybas Giedrius Notkus su Daliumi Strižanu laimėjo tris iš šešių likusių greičio ruožų, įskaitant ir paskutinį „Power Stage“ etapą. Nors tai tebuvo maža paguoda, tačiau ekipažas pats sau įrodė, kad važiuoti maksimaliu tempu jie tikrai gali. Dabar „Viada – Multi FX“ ekipa ruošiasi startui „CBet Rally Rokiškis“ varžybose, kuriose bent jau Giedriui Notkui su Daliumi Strižanu klysti jau nebebus galima.