Pirmasis iš lietuvių, lenktyniaujančių automobilių klasėje, į trasą išvažiuoja Antano Juknevičiaus ir Dariaus Vaičiulio ekipažas. Jų startas Lietuvos laiku – 14 val. 39 min. Komanda startuoja iš 18-os vietos.
Antrasis startuoja Benedikto Vanago ir Sebastiano Rozwadowskio ekipažas, kurių startas Lietuvos laiku – 14 val. 43 min. Lenktynininkai startuoja iš 20 vietos.
Trečiasis į greičio ruožą išlėks Vaidoto Žalos ir Sauliaus Jurgelėno ekipažas. Lietuvos laiku jų startas – 14 val. 44 min. Sportininkai startuoja iš 21 pozicijos.
Vienas sunkiausių
Antanas Juknevičius pabrėžė, kad šiandien ralio maratonas persikelia ten, kur sausio 6-ąją, prasidedant Dakarui, svajojo būti visi jo dalyviai.
„Visgi iš 105 važiavusių automobilių klasės dalyvių važiuojančių liko tik 42. Statistiškai, bent jau automobilių kategorijoje, tai vienas sunkiausių Dakaro ralių per visus 40 metų, – įsitikinęs pilotas. – Mūsų darbas čia dar irgi nebaigtas.“
Ten, kur vyksta WRC
Šiandien visi Dakaro ralyje dalyvaujantys lietuviai akcentuoja, kad laukianti diena – labai ilga. Pirmoji greičio ruožo dalis – maždaug 80 kilometrų nuo bivako San Chuane. Tuomet laukia maždaug 560 km pervažiavimas iki Kordobos ir likusi Dakaro ralio greičio ruožo dalis.
Iš viso greičio ruožo ilgis – 369 kilometrai. Beje, motociklininkams ir keturračių vairuotojams teksianti dalis kiek ilgesnė – 424 km.
Dauguma laukiančios trasos primins klasikinio ralio greičio ruožą. Dalyje numatyto kelio, beje, vyksta ir Argentinos Pasaulio ralio čempionato (WRC) etapas, tad dar iš vakaro Vaidotas Žala ir Saulius Jurgelėnas sakė besiviliantys, kad čia važiavimas teiks daugiau gerų emocijų nei klampojimas smėlynuose ar bridimas per purvus ir upes.
Tiesa, S.Jurgelėnas perspėjo, pasakojo Žilvinas Pekarskas, 15min Gazas žurnalistas, dirbantis Dakaro ralyje, kad būtent pirmoji dalis yra pavojingiausia, mat čia pilotams dar teks pasivažinėti smėliu ir prisiminti „feš-feš“ vadinamas pudrą primenančias smulkias smėlio dulkes.
Maždaug 60 proc. trasos – žvyro kelias, 10 proc. – akmenuoti ruožai, o likęs trečdalis – augmenija.
Pasaka baigiasi
„Visa pasaka eina į pabaigą ir, kaip visada, pabaigos lauki, tačiau ji šiek tiek ir liūdina“, – prieš pajudėdamas iš bivako sakė Benediktas Vanagas, „General Financing team Pitlane“ ekipos pilotas.
Jis akcentavo, kad nepaisant to, jog šiandien laukia paskutinis ilgas ir rimtas ralio greičio ruožas, o šeštadienį išbandymas kelis kartus menkesnis, sportinės ištvermės reikia turėti ne vienai, o dviem dienoms.
„Įveikti turime dar dvi dienas. Ir gyvenime visko būna, esu tikrai ne kartą tą patyręs“, – perspėjo lenktynininkas.