Antanas Juknevičius su Dariumi Vaičiuliu po 10 etapų užėmė 25-ą vietą bendroje įskaitoje, o iki 23-iosios, rekordinės Baltijos šalių atstovams, juos skyrė mažiau nei 6 minutės. Tai – nesunkiai panaikinamas skirtumas, juolab kad A.Juknevičius pastaruosius etapus važiavo greičiausiųjų dvidešimtuko ribose, o jo turimi aplenkti varžovai – bene dešimčia pozicijų žemiau.
Tačiau tai – lietuviams įdomi kova. Visas pasaulis dėmesį sutelks ties dviem prancūzais: Stephane'u Peterhanseliu ir Sebastienu Loebu. Jie yra pagrindiniai pretendentai užimti pirmąją vietą 2017-ųjų Dakaro ralyje ir prieš 11-o etapo startą juos skyrė mažiau nei 6 minutės.
Įdomu tai, kad 11-o etapo pirmąją pusę sudaro apie 50 kilometrų bekelės, kurioje itin lengva paklysti ir prarasti daug laiko. Antrą pusę – mišrūs greičio ruožai, turintys įvairių elementų. Jeigu pirmoji pusė labiau palanki S.Peterhanseliui, tai antroji – S.Loebui. O turint galvoje, kad šeštadienį lenktynininkų laukia paskutinis vos 64 kilometrų ilgio greičio ruožas, kuris greičiausiai nieko nebelems, būtent penktadienį turėtų išaiškėti Dakaro nugalėtojas. Ar tai bus tryliktas titulas vienam prancūzui, ar pirmas – kitam, sužinosime apie 21 valandą Lietuvos laiku.
Po pirmųjų dviejų kontrolės punktų laimi S.Loebas, nuo S.Peterhanselio atitrūkęs 1 min. 42 sek.
A.Juknevičius žengia dvidešimtuke ir, preliminariais duomenimis, užima 19-ą vietą. Vertinant pagal po pirmų dviejų kontrolės punktų užfiksuotus rezultatus, jis bendroje įskaitoje užimtų 23-ią vietą.
Neblogai sekasi ir motociklininkams iš Estijos - nors iš Dakaro pasitraukė jau trečdalis motociklininkų, kaimynai dar tęsia savo kelionę. Toomas Triisa po dviejų 11-o ruožo įskaitinių punktų užėmė 30-ą vietą, Martas Meeru – 60-ą.
Penktadienį į trasą pirmieji pajudėjo motociklininkai – 11.45 val., keturračiai – 12.37 val., automobiliai – 13.35 val., bagiai – 14.35 val., sunkvežimiai – 15.17 val. Greičio ruožo viduryje jie turi ilgą pervažiavimą iki kito starto, tad rezultatai atsinaujinti gali apie 19-20 val.