Varžybų organizatorius Kazimieras Gudžiūnas po varžybų tvirtino, kad renginys praėjo sklandžiai. Tokių ir netgi dar aukštesnio lygio varžybų organizavimo patirties automobilių sporto klubas „Vilkyčiai“ turi su kaupu, tad dviejų dienų ralio kroso fiesta buvo sustyguota iki smulkmenų.
„Mano akimis varžybos buvo sunkokos, bet įvyko sklandžiai. Aišku, jos nebuvo sunkesnės nei Europos autokroso čempionato etapas. Autokrose penktadienį būdavo mandatinė ir techninė komisija, šeštadienį keli važiavimai ir sekmadienį pusfinaliai ir finalai. Dabar formatas buvo panašus, tačiau važiavimų buvo daugiau. Nuo ryto iki vakaro abi dienas vyko varžybos“, – sakė Kazimieras Gudžiūnas.
Tai buvo pirmosios ir paskutinės varžybos Vilkyčių autosporto komplekse šiemet, kadangi dėl karantino buvo atšauktas visas Europos automobilių kroso čempionatas, kurio vienas iš etapų tradiciškai kasmet buvo rengiamas Vilkyčiuose
Tačiau Kazimieras Gudžiūnas teigia, kad iš esamos situacijos pavyko išspausti maksimumą ir savaitgalį įvykusi ralio kroso fiesta abejingų nepaliko. Čia plazdėjo visų Šiaurės Europos zonos šalių vėliavos. Tiesa, ne visų NEZ čempionate esančių šalių atstovų buvo sulaukta. Kai kurių šalių dalyviams iš Skandinacijos ar Lenkijos į Lietuvą atvykti taip pat sukliudė vėl blogėjanti COVID-19 situacija.
„Man atrodo, kad varžybos tikrai pavyko. Buvo įdomių momentų ir žiūrovams, važiavimuose nepasitaikė didelių incidentų. Ralis krosas pats kaip sportas yra džentelmeniškesnė automobilių sporto šaka nei autokrosas.
Čia dalyviai vienas kitą labiau saugo. Ir daug situacijų išsprendžia „Joker“ ratas, kuriame galima aplenkti savo varžovus turint gerą strategiją. Autokrose „Joker“ rato nėra ir lenkimus visi atlieka esant mažiausiai progai bei rizikuoja, todėl ten būna įvairių kontaktų. Ralio krose yra daugiau strategijos“, – kalbėjo Kazimieras Gudžiūnas.
Kazimieras Gudžiūnas pasidžiaugė, kad tokį dviejų dienų ralio kroso festivalį puikiai atlaikė ir trasa. Anot varžybų organizatoriaus, per eilę metų sukaupta patirtis ir nuolatinis investavimas į trasą leido sukurti maksimaliai geras sąlygas lenktynininkams.
„Apkrova trasai buvo nemaža, bet mūsų ralio kroso trasa yra pakankamai tvirta. Be to, ralio krose dalyviai naudoja „slick“ tipo padangas, kurios dangą ardo kur kas mažiau nei autokroso varžybose naudojamos padangos. Autokroso varžybose trasos būklę išlaikyti yra sudėtingiau. Visgi daugelio metų įdirbis leidžia dalyviams užtikrinti, kad trasą jie gaus tikrai gerą.
Ačiū labai ir dalyviams, kurių ypač iš Lietuvos susirinko itin gausus būrys. Tikiuosi, kad jie visi sudalyvaus ir paskutiniame etape Estijoje ir sėkmingai ten užbaigs Lietuvos čempionatą“, – kalbėjo Kazimieras Gudžiūnas.
Paklaustas apie kitų metų planus Kazimieras Gudžiūnas ištarė tą pačią, kasmet girdimą frazę, kuria jis visuomet užbaigia sezoną – „Reikia iki tol išgyventi“.
Tačiau pašnekovas atskleidė, kad apie galimybę Vilkyčiuose rengti etapą kitais metais jau dabar domėjosi Europos automobilių kroso čempionato organizatoriai.
Taigi, jei pasaulinė koronaviruso pandemija atsitrauks, Vilkyčiai kitų metų Europos autokroso kalendoriuje taip pat išliks. Be abejo, čia taip pat bus planuojami ir ralio kroso etapai, tad žiūrovai į Vilkyčius bus kviečiami dar tikrai ne kartą.