Iš viso Vilkyčiuose startavo beveik 40 dalyvių. Nors kai kurios čempionato klasės nesusidarė dėl per mažo dalyvių skaičiaus, tačiau tai nė kiek nesumažino intrigos. Priešingai – į galingesnių variklių klases „įmesti“ sportininkai demonstravo savo pajėgumą ir neketino nusileisti oponentams.
Vilkyčiuose dalyvius ir vėl pasitiko šios trasos šeimininkas Kazimieras Gudžiūnas, kuris pasidžiaugė, kad po ilgos pertraukos į šią trasą sugrįžo Lietuvos čempionatas ir pirmenybės. Iki tol šiame komplekse eilę metų vyko Europos autokroso čempionato etapas bei ralio kroso varžybos, bet į Lietuvos čempionato kalendorių ši trasa sugrįžo tik šiemet. Paskutinį kartą Lietuvos elitas čia varžėsi 2015-aisiais.
Beje, šioms varžyboms buvo suteiktas neeilinis pavadinimas. Etapas vadinosi „Virginija 2018“.
Šias lenktynes taip pavadinęs Kazimieras Gudžiūnas šitaip atidavė pagarbą anapilin išėjusiai savo žmonai. Virginiją Gudžiūnienę sportininkai ir žiūrovai prieš startą taip pat pagerbė tylos minute.
Šiame etape pasirodė visi šiemet dalyvaujantys naujosios klasės „Junior 1000“ dalyviai. Tai jaunųjų lenktynininkų klasė, kurioje automobiliais varžosi vaikai. Čia savo jėgas išmėgino Normantas Lepšys, Valdas Mikužis ir Raminta Jankauskaitė.
Šio etapo nugalėtoju tapo Kazimiero Gudžiūno anūkas Valdas Mikužis. Jam Vilkyčių trasa tikrai gerai pažįstama, todėl sportininkas užtikrintai įrodė savo pranašumą. Už savęs lyderis paliko Normantą Lepšį. Trečiosios vietos taurė įteikta Ramintai Jankauskaitei, kuri patyrė avariją ir savo „Opel Corsa“ apdaužė į trasos atitvarus. Dėl automobilio apgadinimų jaunoji lenktynininkė varžybų tęsti nebegalėjo.
Šiame etape nesusidarė Lietuvos čempionato 1600 Super klasė, todėl jos dalyviai buvo prijungti prie galingesnės 2000 Super įskaitos. Ir čia po atkaklios kovos nugalėjo būtent 1600 Super įskaitos favoritas Tomas Skrodenis.
Nors ne visi važiavimai jam klostėsi sėkmingai, tačiau finale sportininkas klaidų nedarė ir už savęs paliko 2000 Super klasės lyderį Mindaugą Sidabrą. Trečiąją vietą iškovojo „Mūša Kross“ atstovas Arnas Kanapeckas.
Itin įnirtinga kova vyko klasėje „Buggy 1600“. Čia savo jėgas išmėgino visų trijų Baltijos šalių atstovai. Prie starto stojo keturi lietuviai, trys latviai ir trys estai.
Šioje klasėje nugalėjo Tautvydas Urba, kuris užtikrintai lyderiavo visą dieną ir varžovams apie galimybę jį aplenkti net neleido pagalvoti. Antrą vietą laimėjo estas Ivo Sults. Ant trečiojo laiptelio žengė Andrius Lugauskas.
Čempionato komandinėje įskaitoje šiame etape nugalėjo „Motorsport LT“ komanda. Nuo lyderių vos 0,8 balo atsiliko ASK „Vilkyčiai“ atstovai. Treti – „Smart Motorsport“ lenktynininkai.
Lietuvos autokroso pirmenybių įskaitoje, 1600 klasėje nugalėjo Valdemaras Vitkus, vairavęs „Honda CRX“. Sportininkas akivaizdžiu pranašumu įveikė savo varžovus ir į savo sąskaitą įsirašė dar 26 taškus. Antroje vietoje varžybas baigė Ričardas Mockus, o trečią poziciją iškovojo Deividas Kusas.
2000 įskaitoje triumfavo Paulius Kiudys su „Honda Civic“. Jis už savęs paliko atitinkamai antroje ir trečioje vietoje finišavusius Paulių Mikelaitį ir Arūną Majauską. „Buggy RWD“ įskaitoje nugalėjo Vytautas Kuras. Antras finišavo Romas Kiaulakys, o Mindaugas Kirdeikis užfiksavo trečią rezultatą.
Nesėkmingai varžybos baigėsi šios klasės dalyviui Gedui Kirdeikiui. Per incidentą sportininkas susižeidė koją, todėl buvo perduotas medikams.
Komandinėje įskaitoje Vilkyčiuose triumfavo ASK „Žaibas“ komanda. Antrą vietą iškovojo „Motorsport LT“ rinktinė. Trečios pozicijos prizininkais tapo ASK „Šilalė“.
Lietuvos autokroso ir pirmenybių sezone liko paskutinis, finalinis etapas. Jis įvyks ten pat, kur sezonas ir prasidėjo. Rugsėjo 30 dieną sportininkai paskutiniam mūšiui dėl taškų šturmuos Pavilkijo trasą Šakių rajone.