„Vimota Miesto lenktynėse“ – atsisveikinimas su žiema ir „Nissan GT-R“ pievoje

Savaitgalį S.Dariaus ir S.Girėno aerodrome įvykusiame „Vimota Miesto Lenktynių“ penktajame etape pilotai gavo šansą paskutinį kartą atsisveikinti su šių metų žiema – iš ryto trasą nubarstęs sniegas pradžiugino šoninio slydimo entuziastus.
„Vimota“ miesto lenktynės Aleksoto aerodrome
„Vimota“ miesto lenktynės Aleksoto aerodrome

„Išsiropštėme iš lovos ir negalėjome patikėti savo akimis – didelės snaigės po truputį klojo žemę, o tai bet kuriam lenktynių entuziastui reiškia laimės protrūkį“, - įspūdžiais dalinosi renginio organizatorius Linas Ramoška. Tiesa, trumpam primigęs pavasaris netruko grįžti – sniego užteko tik galine ašimi varomų automobilių klasės važiavimams, kur greičiausias buvo Mantas Kuzmarskis su BMW 325. Toliau sekę važiavimai taškė aerodrome susidariusias balas ir, po išlendančia saule, vis labiau priminė vasaros varžybas.

„Vimota“ miesto lenktynės Aleksoto aerodrome
„Vimota“ miesto lenktynės Aleksoto aerodrome

Kaip ir kaskart, varžybose netruko staigmenų. Viena iš jų – visų varomų ratų klasės dalyvis su „Godzila“ pasaulyje pravardžiuojamu automobiliu „Nissan Skyline GTR“. 530 arklio galių išvystantis monstras trasą išbandė patyrusio piloto - Vinco Gerdžiūno rankose.

Itin žemas ir galingas automobilis valdomas net keleto kompiuterių pagalba – būtent juos Vincas kaltino dėl išslydimo iš trasos. Tiesiosios gale, staigiai stabdant ant nelygios dangos, ABS sistema taip ir neleido tinkamai užblokuoti automobilio ratų ir pasiuntė Vincą su „Godzila“ į šlapią, pavasarinę pievą. Žalos nepatirta, tačiau itin plačiomis padangomis apautas GTR turėjo gerokai pasistengti, kol išsivadavo iš purvo bala virtusios pievos.

Varžyboms pasibaigus, Vincą lydėjęs kolektyvas pasiūlė patikrinti, kokį greitį šis automobilis gali pasiekti per kone 2 km pakilimo tako atkarpą.

Čia irgi neapsieita be siurprizų – pasiekus 230 km/val. greitį ir pradėjus stabdymą, paslydęs ant aerodromą dengiančių balų, „Nissan“ pradėjo slydinėti, tačiau šioje situacijoje kompiuteriai ir žmogaus rankos dirbo kartu ir taip sugebėjo išgelbėti automobilį nuo dar vieno apsilankymo pievose.

Rytis Gumauskas
Rytis Gumauskas

Nepaisant didelės galios, GT-R ant podiumo užkelti Vincą Gerdžiūną nepavyko – varžybų senbuviai Audronis Gulbinas ir Vytis Pauliukonis savo „Subaru Impreza“ su tinkamomis padangomis bei nelygumų nebijančia važiuokle užsitikrino prizines vietas, trečiąją palikdami taip pat „Subaru Impreza“ vairavusiam Feliksui Kairiui.

Jau penktąjį etapą šioje erdvėje paruošę organizatoriai po truputį pradeda džiaugtis rezultatais.

„Šių varžybų tikslas buvo ir yra suteikti vietą ir sąlygas norintiems pasilakstyti, taip pat pramokti vairuoti. Po truputį skaičiuojame to rezultatus – ne tik kas kartą matydami naujus, jaunus veidus dalyvių eilėje, bet ir ypač besidžiaugdami, pavyzdžiui, Vaidos Plaušinytės rezultatais.

Ši mergina dažniausiai lydėdavo savo draugą į įvairias varžybas, tačiau pradėjusi dalyvauti mūsų „Keturių ratų porų taurėje“, Vaida, panašu, „pagavo kablį“ ir dabar nepraleidžia nei vienų varžybų, o tai duoda savo rezultatus – pavyzdžiui, 5-oji vieta tarp priekine ašimi varomų automobilių. Tai ne atsitiktinumas – tai nuoseklaus darbo vaisius“, - džiaugiasi Linas Ramoška.

Čempionatui po truputį riedant į pabaigą, visi norintys pasidžiaugti laisve aerodrome tai galės padaryti jau už dviejų savaičių – šeštąjame etape. 

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Pasisemti ilgaamžiškumo – į SPA VILNIUS
Akiratyje – žiniasklaida: ką veiks žurnalistai, kai tekstus rašys „Chat GPT“?
Reklama
Išmanesnis apšvietimas namuose su JUNG DALI-2
Reklama
„Assorti“ asortimento vadovė G.Azguridienė: ieškantiems, kuo nustebinti Kalėdoms, turime ir dovanų, ir idėjų