Projekto vadovas Richardas Noble pareiškė, kad startas atidedamas dėl sunkumų pasirašant sutartis su rėmėjais. Taip pat – dėl nesibaigiančio variklio tobulinimo, nes automobilio kūrėjai nori jį padaryti dar galingesnį.
Pagal pirminį planą rekordinis važiavimas turėjo vykti šių metų spalį.
Šiuo metu projektą „Bloodhound SSC“ vysto du automobilių gamintojai: Kinijos bendrovė „Geely“ ir Didžiosios Britanijos „Jaguar“. Pirmoji teikia projektui finansinę ir techninę paramą. Antroji pagamino 5 l aštuonių cilindrų „Jaguar F-Type R“ variklį su turbina, kuris naudojamas jėgainės degalams perpumpuoti.
Pagal pirminį projektą, automobilį „Bloodhound SSC“ varys 135 tūkst. AG jėgainė. Viena iš jos sudedamųjų dalių – reaktyvinis variklis „Rolls-Royce EJ200“, naudojamas naikintuvuose „Eurofighter Typhoon“.
Dar vienas šio automobilio jėgos agregatas – hibridinis raketinis motoras, kuris įsijungia tik automobiliui pasiekus 1046 km/val. greitį.
Projekto „Bloodhound SSC“ premjera įvyko 2015 m. rugsėjį. Tikimasi, kad automobilis įsibėgės iki 1609 km/val. Tam prireiks tik 55 sek.
Šiuo metu greičio rekordas priklauso reaktyviniam automobiliui „Thrust SSC“. Nevadoje 1997 m. jis išvystė 1228 km/val. greitį. Primename, kad garso greitis – vidutiniškai 1193 km/val.