„Dream 2 Drive Junior“ ekipa važiavo su „Volkswagen Scirocco GT24“ bolidu. Jį vairavo trys Lietuvos virtualių žiedinių lenktynių čempionai: Martynas Sidunovas (2017), Domantas Ladauskas (2018) ir šių metų čempionas Tauras Gudinavičius.
Tuo tarpu su pažangesniu, bet savo esme panašiu „Cupra TCR“ automobiliu važiavo „Dream 2 Drive PRO“ komanda su Oskaru Brazaičiu, Eimantu Navikauku, Tauru Tunyla ir Kasparu Vaškeliu. Taip pat su komandomis į Estijos „Auto24Ring“ trasą kartu važiavo Simuliatorių akademijos įkūrėjas ir vadovas Laurynas Černeckas bei Dovydas Jakštas, kurie su BMW 330 dalyvavo 2 valandų „Nankang Endurance Academy“ lenktynėse.
Dvi valandos dominavimo
Pirmieji į ilgiausias šio sezono lenktynes – 2 valandų „Nankang Endurance Academy“ išbandymą – išvažiavo Martynas ir Domantas. Martynas iš vakaro užtikrintai laimėjo kvalifikaciją, todėl „Dream 2 Drive Junior“ prie starto stojo pirmi. Šią poziciją jie be didesnės konkurencijos išlaikė visas dvi valandas. Vieninteliai lenkimai vyko ratu. Automobilis važiavo be priekaištų o lengvas lietus buvo didžiulis koziris prieš galiniais ratais varomus automobilius. Taip be didesnių dramų Martynas ir Domantas tapo šių lenktynių ir savo klasės nugalėtojais.
Pergalę pasaldino komandos draugų Lauryno ir Dovydo triumfas R3000 klasėje ir trečia vieta bendroje įskaitoje.
Pirmos sprinto lenktynės gyvenime
Tik šiemet pradėjęs lenktyniauti Tauras Gudinavičius Estijoje išvažiavo į savo pirmas karjeroje sprinto lenktynes. Prie starto jis stojo su galingiausiais automobiliais Baltijos šalyse. Didelių siurprizų nebuvo, nes Tauras lenktyniavo su galingais BMW ir „Porsche“ automobiliais. Tačiau po dviejų važiavimų jo pastovus tempas Lietuvos čempionato įskaitos R3000+ klasėje jam pelnė 3 vietą ir taurę.
„Labai geras jausmas lenktyniauti su profesionaliais vairuotojais. Nesu patenkintas savo tempu ir jaučiau, kad galiu važiuoti bent truputėlį greičiau. Kad ir kaip ten būtų, lenktynes baigiau ant trečio podiumo laiptelio. Skųstis tikrai negaliu. Noriu tik padėkoti visai komandai už neįtikėtiną sezoną. Per jį buvo pakilimų ir nuopuolių, bet sugebėjome viską užbaigti gražiai“, – apie paskutines savo lenktynes pirmajame savo sezone kalbėjo Tauras Gudinavičius.
Čempionas paaiškėjo paskutiniame rate
Šiaurės Europos zonos 6 valandų čempionatą pavasarį pradėję gražia pergale „Dream 2 Drive PRO“ nesitikėjo, kad į paskutines sezono lenktynes važiuos su tokia įtampa. Prieš atvažiuodami į Estiją, jie visoje sezono „TCR Endurance“ įskaitoje buvo 4 vietoje. Nuo artimiausių varžovų „DHL Racing“ jie atsiliko tik 2 taškais. Taigi vieta paskutinėse lenktynėse turėjo lemti vietą ir galutinėje sezono įskaitoje.
Kvalifikaciją laimėjo „Dream 2 Drive PRO“ lenktynininkas Tauras Tunyla. Tai jau buvo 3 iš 4 jo laimėtų kvalifikacijų, taigi komanda lenktynes pradėjo su ūpu. Po starto lenktynės beveik 4 valandas vyko be didesnių intrigų. Vėliau protarpiais pradėjo keistis oro sąlygos, o iš kovos dėl pirmų vietų pasitraukė sezono lyderiai „Skuba Racing Team“ ir „Noker Racing Team“. Tai reiškė, kad drama dėl pirmos vietos lenktynėse ir visame sezone dabar vyksta tarp „DHL Racing“ ir „Dream 2 Drive PRO“. Viskas sprendėsi paskutinę valandą, kai trasoje savo komandą į pergalę vesti bandė Tauras Tunyla, o jį per galinį veidrodėlį matė vienas labiausiai patyrusių Lietuvos lenktynininkų Ramūnas Čapkauskas. Stebuklas neįvyko ir jie finišavo su 9 sekundžių tarpu.
Vis dėlto „Dream 2 Drive PRO“ tapo vicečempionais 6 valandų lenktynių sezono „TCR Endurance“ įskaitoje. Įdomu tai, kad tai buvo pirmasis Šiaurės Europos zonos čempionatas su oficialia TCR klase, kurioje automobiliai yra maksimaliai vienodi, todėl net kelias lenktynes besitęsianti kova vis tiek baigiasi paskutiniame rate.