Metinė prenumerata tik 6,99 Eur. Juodai geras pasiūlymas
Išbandyti

Vytauto Švedo pastebėjimai apie „Halls Winter Rally“ greičio ruožus

Jau tapo įprasta, kad ralio lenktynininkai, vos susipažinę su greičio ruožais trasų susirašymo metu, pateikia savotišką ataskaitą, kurioje žiūrovams rekomenduoja stebėjimui įdomias vietas. Šį kartą apie „Halls Winter Rally“ greičio ruožų specifiką pasakoja Lietuvos ralio čempionas Vytautas Švedas.
Vytautas Švedas
Vytautas Švedas / Eriko Ovčarenko / BNS nuotr.

„Shakedown“ (bandomasis greičio ruožas)

Pakankamai charakteringas, gerai atkartojantis visus ralio kelius greičio ruožas. Stebėjimui patogi ir vaizdinga vieta ruožo pradžioje, posūkių grupė nusileidus nuo kalno, taip pat keli šimtai metrų nuo finišo, siaura dalis tarp namų.

1-3 GR

Panašu, kad organizatoriai parinko pačią palankiausią stebėjimui vietą ir įkūrė ten žiūrovų zoną,1 km atstumu galima išsirinkti smagiausią akiai vaizdą (šokamas tramplinas, greitų posūkių grupė ir galiausiai sankryža į platų kelią), GR pradžia – siaura, techniška, bet ne ypač palanki stebėjimui.

2-4 GR

Pradžia labai greita, pravažiavus geležinkelio pervažą už kelių šimtų metrų šokamas tramplinas, įveikiamas visu greičiu. Kiek toliau, kur kelias sankryžoje nusisuka į dešinę, laukia du šokami tramplinai su greit artėjančiu kairiu posūkiu, čia reikalingas 100 proc. tikslumas.

Toliau kelias vingiuoja mišku iki kol nusuka į platų, ledinį kelią į dešinę, tai yra paskutinė labai greita GR sekcija. Pakankamai įdomi vieta prieš pat finišą, kur kelias dar kartą kerta geležinkelio pervažą.

Giedriaus Matulaičio nuotr./Vytautas Švedas
Giedriaus Matulaičio nuotr./Vytautas Švedas

5 GR

Pirmas dieninis ruožas, pradžia greita ir ne itin įdomi, toliau kelias pirmoje sankryžoje (už kelių šimtų metrų įdomus greitas kairys posūkis per trampliną) nusuka į dešinę vingiuoja siauru ir technišku stiliumi. Toliau (apie GR vidurį) čia galima stebėti keletą šuolių, kurie praeityje, važiuojant į priešingą pusę, buvo pagarsėję rimtomis avarijomis.

Važiuojant į šitą pusę, šuoliai nebus tokie skausmingi automobiliams, todėl čia lenktynininkai turėtų skristi pakankamai drąsiai! GR pabaigoje keletas aštrių, siaurų, efektingų posūkių tarp namų.

6-9GR

Naujas, niekad nevažiuotas ruožas, paliko tikrai gero, techniško, ne supergreito, bet klastingo dopo įspūdį. Ilgiausias ralyje, todėl, tikėtina, daug spręsiantis. Deja, žiūrėjimui ne itin patogus.

Tomo Markelevičiaus nuotr./Vytautas Švedas
Tomo Markelevičiaus nuotr./Vytautas Švedas

7-8GR

Klasikinis ralio greičio ruožas, šįkart važiuojamas į priešingą pusę, turintis naują, greitą bei plačią pradžią (kuria žiūrovai ankstesniais metais pasiekdavo pagrindinę žiūrovų zoną su šokamu tramplinu).

Keletas tikrai įdomių posūkių prieš Šeduikių gyvenvietę! Visiems gerai žinomas tramplinas Šeduikiuose, važiuojant į šitą pusę, abejotinai automobilius privers skristi toli.

Numatyta žiūrovų zona turi gerą apžvalgos lauką, o ir keli šimtai metrų už sankryžos yra galimybė stebėti greitus S formos posūkius.

10-11GR

Turi tokią pat pabaigą, kaip ir GR 7-8. Jo pradžia niekada nevažiuota šia kryptimi, bet tikrai turinti daug žavesio. Tikras išbandymas bandantiems lėkti labai greitai. Vietos klaidai toli gražu nėra.

Gerų emocijų, įspūdingo reginio, blaivaus proto ir teisingo bei atsakingo požiūrio renkantis ne tik patogias, bet ir saugias vietas stebėjimui!

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Tyrimas: lietuviams planuojant kalėdinio stalo meniu svarbiausia kokybė bei šviežumas
Reklama
Jasonas Stathamas perima „World of Tanks“ tankų vado vaidmenį „Holiday Ops 2025“ renginyje
Reklama
85 proc. gėdijasi nešioti klausos aparatus: sprendimai, kaip įveikti šią stigmą
Reklama
Trys „Spiečiai“ – trys regioninių verslų sėkmės istorijos: verslo plėtrą paskatino bendradarbystės centro programos