„World Press Photo“ paroda. Apsilankykite
Bilietai

„Williams“ F1 pasauliui parodė FW44 bolidą. Ką žada jų naujoji vadovybė?

Kai praeitų metų lapkritį šį pasaulį paliko Seras Frankas Williamsas, kuris dar 1977 metais įkūrė savo nedidelę privačią „Williams“ F1 komandą, visi buvome šokiruoti. Jis kartu su Enzo Ferrari, Colinu Chapmanu ir Bernie Ecclestone buvo vienas iš įtakingiausių asmenų „Formulėje 1“. Šiuo metu legendinė jo šeimai priklausiusi komanda – visai kitų žmonių rankose.
„Williams“ FW44 bolidas/ www.williamsf1.com nuotr.
„Williams“ FW44 bolidas/ www.williamsf1.com nuotr.

Naujasis „Williams FW44“ bolidas pristatytas antradienį. Ką komanda žada ateityje?

Nauja vadovybė

2020 metais komandą už 152 mln. Eur perpirko JAV investicinė grupė pavadinimu „Dorilton Capital“. Šiuo metu komandai vadovauti paskirtas vokietis Jostas Capito, kuris turi virš 30-ties metų vadovavimo patirtį autosporte. Pradedant „BMW Motorsport“, ir baigiant įvairiomis pozicijomis „Porsche“, „Sauber“ ar „Volkswagen Motorsport“ komandose.

Pakalbintas apie „Williams“ pasiruošimą jos vadovas J.Capito nedaugžodžiavo: „Kol kas labai sunku išsikelti sau kokius nors tikslus. Išbandėme bolidą Silverstone per lietų, tačiau jis kurtas praktiškai nuo nulio. Niekas nežinome, ką jis gali ir kurioje vietoje liksime sezono pabaigoje.

Lyginant su praėjusio sezono lyderiais, mums tikrai dar ko nors trūks, paskutiniais metais nė iš tolo neprilygstame jiems investicijomis. Tačiau visi pradėjo praktiškai nuo nulio. Neįmanoma nieko nuspėti“, – pasakojo J.Capito.

„Scanpix“ nuotr./Bahreino Formulės 1 Grand Prix sudrebino dvi avarijos, Aleksanderis Albonas
„Scanpix“ nuotr./Bahreino Formulės 1 Grand Prix sudrebino dvi avarijos, Aleksanderis Albonas

A.Albono sugrįžimas į F1

Alexas Albonas ilgai buvo matomas, kaip labai perspektyvus pilotas. Visgi 2019 sezono viduryje pakeitęs „Red Bull“ komandoje nesėkmingai pasirodžiusį P.Gasly, jis nesugebėjo įsitvirtinti. Alexą pakeitė Sergio Perezas, o tailandietis praeitą sezoną praleido būdamas „Red Bull“ atsarginiu pilotu. Visgi susiklosčius palankioms aplinkybėms (po G.Russello perėjimo į „Mercedes“) jam pavyko gauti dar vieną šansą. Tailandiečiui tai bus „viskas arba nieko“ metai. Pralaimėjus konkurencinėje kovoje už savo vietą apie 30 mln. dolerių mokančiam, stambios Kanados „Sofina Foods Inc.“ įmonės vadovo sūnui Nicholas Latifi – Alexui Albonui tai būtų greičiausiai paskutinis sezonas jo F1 karjeroje.

Kita vertus, jam sužibėjus, susiklostytų kita situacija. Pats austrų komandos vadovas C.Horneris yra minėjęs, kad jokie saitai tarp Alexanderio ir „Red Bull“ nėra nutraukti.

Šioje komandoje matysime labai įdomią mikrodvikovą tarp pilotų, kur bet kuriam iš jų nesėkmės atveju karjera autosporto karalienėje galimai baigtųsi. Juk į šį sportą nuolatos beldžiasi aibė vis naujų talentų.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Testas.14 klausimų apie Kauną – ar pavyks teisingai atsakyti bent į dešimt?
Reklama
Beveik trečdalis kauniečių planuoja įsigyti būstą: kas svarbiausia renkantis namus?
Reklama
Kelionių ekspertė atskleidė, kodėl šeimoms verta rinktis slidinėjimą kalnuose: priežasčių labai daug
Reklama
Įspūdžiais dalinasi „Teleloto“ Aukso puodo laimėtojai: atsiriekti milijono dalį dar spėsite ir jūs