Komanda dar sezono viduryje ėmėsi didelių permainų. Vadovauti ekipos technikos daliai atėjo buvęs „McLaren“ vyriausiasis bolidų kūrėjas Mike'as Coughlanas, vyriausiuoju inžinieriumi pradėjo dirbti Markas Gillanas, o aerodinamikos skyriui vadovauti ėmėsi Jasonas Somerville'is.
„Realybė ta, kad vidutiniokų tarpe praleidome jau kelerius metus. <...> Supratome, kad mums nepriimtinas ne tik esamas pajėgumo lygis, bet ir tai, kad turime imtis rimtų permainų“, - apibendridamas kelerius pastaruosius metus trukusį nuopolį, pripažino A. Parras.
„Viską labai gerai apibendrino Markas Gillanas. Patrickas (Headas, vienas ekipos įkūrėjų – red. past.) pasakė jam: „Norėčiau, kad šis sezonas kuo greičiau baigtųsi.“ Markas, tuo tarpu, atsakė: „Viskas, ką dabar išgyvename, yra būtina“, - prisiminė vienas komandos vadovų.
„Jei Markas ir kiti nauji komandos darbuotojai būtų atėję tik sezono pabaigoje, jie nebūtų pamatę daugumos slypinčių problemų. Jie būtų išvydę pajėgumo lygį, tačiau dabar, manau, turėjome puikią progą išsiaiškinti to priežastis.“
„Kartais gyvenime, kai tau nesiseka, tu nežinai kodėl. Gera žinia yra tai, kad mes supratome, kur tiksliai esame silpni, kur slypi mūsų galimybės ir ką turime padaryti“, - pažymėjo specialistas.
„Kitas klausimas – ar turime žmonių ir išteklių įvykdyti šioms permainoms? Atsakymas – tikrai taip.“
„Praleidau čia penkerius metus. Pamažu prisitaikai prie tave supančios aplinkos ir susitaikai su esama tvarka. Šiemet supratome, kad su kai kuriais dalykais susitaikyti tikrai negalima“, - pridūrė jis.
Po šio sezono „Williams“ komanda atsisveikino ir su variklių tiekėju „Cosworth“ – ekipos bolidus kitais metais varys „Renault“ motorai.
Kol kas žinomas tik vienas ekipos kito sezono lenktynininkas – Pastoras Maldonado. Kas užims antrąją vietą, kol kas nėra aišku.