15 diena važiuoja! Metinė prenumerata vos 7,99 Eur+DOVANA
Išbandyti
Prenumeratoriai žino daugiau. Prenumerata vos nuo 1,00 Eur!
Išbandyti

„Winter Rally“ žada nepamirštamus įspūdžius – trasose naujas tramplinas

Ko labiausiai žiūrovai nori iš ralio? Tikėtina, tai būtų profesionalūs sportininkai, nenuobodūs greičio ruožai ir šiek tiek „kraujo“ – jį mėgsta kone visi, nepaisant tautybės, lyties, amžiaus ar išsilavinimo. Kitokių poreikių neišvysime ir sportininkų stovykloje – kiekvienas lenktynininkas nori turėti stiprių konkurentų, paprakaituoti verčiančių trasų ir žiūrovų dėmesio. Besiruošiant pirmajam ralio čempionato etapui „Winter Rally“, regis, vienas abiejų šalių noras bus patenkintas su kaupu, rašoma pranešime.
„Winter rally“, E.Buiko nuotr.
„Winter rally“, E.Buiko nuotr.

Pirmuoju metų festivaliu tituluojamo „Winter Rally“ organizatoriai atskleidžia, jog šiemet visas pastangas dėjo į atsinaujinimą: 50 proc. naujų greičio ruožų, nauji veidai pagrindinėje žiūrovų traukos erdvėje – Utenos festivalio miestelyje, grįžimas prie dviejų dienų formato, kuris sąlygoja ir pasiilgtus naktinius greičio ruožus, bei daugelis kitų dalykų, kuriuos žiūrovai išvys renginio metu.

Tačiau ralio organizatoriai ties tuo neapsiribojo. Dar praėjusių metų žiemą prie būsimo festivalio miestelio buvo pradėtas pilti... Tramplinas! „Winter Rally“ direktorius Ramūnas Kliunka pasakojo, jog ši idėja kilo siekiant sukurti nepamirštamą reginį žiūrovams, susiburiantiems festivalio miestelyje. Na, o sportininkams – tai puikus išbandymas, kuris papildo šviežiai atnaujintas trasas.

R.Kliunka sakė, jog tramplino pylimo procesas nebuvo paprastas ir tam reikėjo pasitelkti žmones, turinčius tokių sportinių elementų kūrimo patirtį. Visų pirma, tramplino forma (nukirstas ar nuožulnus), aukštis, pakilimo ir nusileidimo kampas, vieta ir kitos ypatybės turėjo atitikti saugumo reikalavimus. „Kaip bebūtų, nors gerbėjai ir mėgsta kraują, tačiau finiše savo favoritus pamatyti nori“, – juokavo ralio direktorius.

Taip pat buvo svarbu, jog vietiniai gyventojai galėtų paprastai per jį pravažiuoti standartiniu automobiliu. Tik radus vietiniams „draugišką“ ir sportininkams saugų, bet įspūdžio neatimantį variantą, buvo pradėtas „gamybos“ procesas. Pirmiausia, pasirinktoje vietoje teko nukasti dalį grunto. Ant jo buvo pilamas žvyras, leidžiama parą susigulėti po greideriavimo ir vėl pilamas žvyras. Organizatoriai pasakoja, jog vienam 1,4 m aukščio tramplinui „suplojo“ net 130 kubinių metrų žvyro! Na o po kelių dienų formavimo liko laukti, kol susigulės žemė ir pats tramplinas.

„Nuvykome ten po dviejų mėnesių, pamėginome sparčiau pravažiuoti ir... Bus smagu“, – šypsenos nenulaikė R.Kliunka. Tiesa, trampliną išbandė ir visiems puikiai žinomas lenktynininkas Martynas Samsonas, kuris patikino, jog rezultatas puikus ir sportininkai per trampliną tikrai šoks.

Organizatoriai pridūrė, jog jie pasinaudojo išimtimi ir per trampliną kiekvienas sportininkas šoks net keturis kartus. Pagal taisykles, tuo pačiu greičio ruožu sportiniai bolidai gali pravažiuoti ne daugiau dviejų kartų, tačiau pašalui paveikus žemę, ji tampa ypač kieta ir „Winter Rally“ metu bendrojo naudojimo keliai, tapę varžybų greičio ruožais, nėra sugadinami.

Pirmasis Lietuvos ralio čempionatas „Winter Rally“ vyks Utenos ir Molėtų apylinkėse 2019 m. sausio 25–26 dienomis. Bilietus įsigyti ir daugiau informacijos apie renginį, nemokamą koncertą, atnaujintus greičio ruožus ir festivalio miestelį rasti galite oficialioje organizatoriaus svetainėje www.winterrally.lt.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
„ID Vilnius“ – Vilniaus miesto technologijų kompetencijų centro link
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais