U. Žiedavičius nugalėjo pačioje stipriausioje, R3000+ klasėje. Silpnesnėje, R3000 klasėje nepralenkiamas buvo Artiomas Blinovas su BMW 3, R2000 klasėje abu kartus nugalėjo Julius Skirmantas, o R1600 – Mantas Neverdauskas.
„Wolf Race 1“: aplenkti sudėtinga
Pirmasis „Wolf Race“ varžybų etapas R3000/R3000+ grupėje pasižymėjo atkaklia kova dėl pirmos pozicijos. Antras startavęs Ugnius Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer Evo X“ dar prieš pirmą posūkį išsiveržė į priekį, keturiais ratais varomu automobiliu starto metu aplenkęs Tauro Tunylos „Mazda MX-5“.
Visus 10 lenktynių ratų T. Tunyla spaudė U. Žiedavičių, juos akimis visą laiką sekė kelios dešimtys iš Lietuvos atvykusių žiūrovų, tačiau lenkimo atlikti nepavyko. Vėliau „Smart Taxi“ komandos vairuotojas pasakojo, kad aplenkti „Mitsubishi“ jam nepavyko dėl perkaitusių stabdžių – T. Tunyla problemų su stabdžių trinkelėmis neatsikrato viso savaitgalio metu, tačiau tai - ne vienintelė techninė bėda.
„Po finišo pastebėjom, kad kažkas negerai su sankaba. Bandysim žiūrėti, kas nutiko. Antrajame „Time Attack“ važiavime nedalyvausim, bet tikimės iki antro „Wold Race“ važiavimo surasti problemą, ją išspręsti ir startuoti“, – po pirmojo „Race“ važiavimo vylėsi T. Tunyla.
Tuo tarpu panevėžietis jokių problemų neturėjo – net ir paprastai keturiais ratais varomiems automobiliams po kelių ratų perkaistančios padangos šįkart nekankino ir U. Žiedavičiaus rato įveikimo laikai pernelyg nesikeitė tiek „Wolf Race“ pradžioje, tiek paskutiniuose ratuose.
Trečias pirmame „Race“ važiavime ir trečias R3000+ įskaitoje liko Mindaugas Rickevičius su BMW 3.
R3000 klasėje greičiausias buvo trečios serijos BMW automobiliai – E36 kėbulo „kregždės“. Pirmą vietą čia užėmė Artiomas Blinovas, antras liko Mantas Mikuckas, trečias – Markas Los.
Kitame „Wolf Race“ važiavime, kuriame varžėsi R1600 ir R2000 klasių dalyviai, greičiausias buvo Julius Skirmantas, nepalikęs vilčių varžovams nei kvalifikacijoje, nei lenktynėse. Antras liko Andrius Keblys, trečias – Karolis Gedgaudas.
R1600 įskaitoje greičiausias buvo Aurelijus Beleckis, antras – Mantas Neverdauskas, o trečią vietą užėmė Tomas Buškevičius.
Raudona vėliava ir „motor kaput“
Antrasis „Wolf Race“ R3000/R3000+ klasėje baigėsi raudona vėliava. Dano Azikejevo BMW 328 variklis išleido paskutinį kvapą ir užgeso viename iš posūkių, paskui save palikdamas tepalo šleifą. Teisėjai nusprendė, kad lenktynės stabdomos ir nebus atnaujintos, kadangi įveikta daugiau nei pusė lenktynių distancijos (7 iš 10 ratų).
Iki lenktynių sustabdymo pirmą vietą užėmė U. Žiedavičius su „Mitsubishi Lancer Evo X“. Antrosiose „Wolf Race“ lenktynėse pirmas dešimt vietų pirmose varžybose užėmusių sportininkų yra sukeičiami vietomis – pavyzdžiui, pirmame „Race“ pirmas finišavęs U. Žiedavičius antrame startavo iš dešimtos pozicijos. Antras buvęs T. Tunyla startavo devintas ir t.t.
Tai lemia įdomią starto procedūrą, o pirmaisiais ratais trasoje galima matyti labai daug lenkimų. Žiūrovai galėjo stebėti nerealų U. Žiedavičiaus pasirodymą – po starto keturiais ratais varomas „Mitsubishi Lancer Evo X“ šovė į priekį ir dar prieš antrą posūkį jau važiavo pirmas. Šios pozicijos jis neužleido iki pat varžybų sustabdymo.
Antras, kaip ir pirmame „Race“, finišavo T. Tunyla, trečias – A. Blinovas.
R1600/R2000 klasių važiavimuose pirmas trejetukas buvo toks pat, kaip ir pirmame „Wolf Race“: J. Skirmantas, A. Keblys ir K. Gedgaudas.