Argentinos ralyje yra įvairių žvyro ruožų: kai kurie vyksta greituose, švelniuose ir smėlėtuose slėnių keliuose, o kiti – uolėtuose kalnuose. Dėl to gali būti sunku pasirinkti automobilio sąranką ir padangas, nes kiekvieno ruožo iššūkiai unikalūs. Minkštesniuose ruožuose gali atsirasti didelių provėžų, kai jais pravažiuoja daug automobilių, o kalnuose gali pasitaikyti rūko, ledo ir nuolat kintančių oro sąlygų.
Argentinos ralio pradžia yra Vilja Karlos Pasas, esantis maždaug 30 minučių kelio nuo Kordobos, kur ralis prasidės balandžio 27 d., ketvirtadienį, labai ypatingu ruožu. Penktadienį vyks du ruožų ciklai, kuriuos sudarys trys bandymai Santa Rosa de Calamuchita slėnyje ir labai ypatingas ruožas Parque Tematico (Vilja Karlos Paso teminiame parke). Šeštadienį vyks šeši ruožai Punilla slėnyje – tai bus ilgiausia ralio diena, per kurią nuvažiuojama 160 kilometrų. Tuomet sekmadienį ralis bus perkeltas į Traslasierra regioną dar trims ruožams, į kuriuos įeis du važiavimai Kondore – tai bus baigiamasis renginio greičio ruožas, kuriame siūloma papildomų čempionato taškų.
Latvala nugalėjo Argentinoje 2014 m., o Hänninen irgi yra nugalėjęs 2010 m., kai renginys nebuvo WRC programos dalis, o priklausė „Intercontinental Rally Challenge“.
Siekdami pasiruošti Argentinos raliui, abu vairuotojai dalyvavo parengiamuosiuose renginio bandymuose Italijai priklausančioje Sardinijos saloje, kuri puikiai atstoja Argentinos kelius, ir kurioje vyks septintasis Pasaulio ralio čempionato etapas birželio mėn.
Tommi Mäkinen (komandos vadovas):
„Kaip vairuotojas visada Argentinos ralį laikiau fantastišku raliu su žvyro keliais ir įdomiomis sąlygomis, todėl ir šįkart tikriausiai galime tikėtis įvairių oro sąlygų. Išmokome daug svarbių dalykų, ypač Meksikos žvyrkeliuose aukštai virš jūros lygio, kurie pravers Argentinoje. Su kiekvienu raliu tobuliname automobilį, tad Argentinoje siekiame jį dar labiau patobulinti. Manau, kad dabar esame stipresnėje padėtyje, nei buvome Meksikoje, ir galime siekti gero rezultato.“
Jari-Matti Latvala (automobilio pilotas Nr. 10):
„Man visada patiko Argentinos ralis. Esame laimėję jį anksčiau, net praeitais metais pirmavome, kol nekilo problemų ir pasitraukėme šeštadienio popietę. Pirmosios dvi dienos yra greitos ir sklandžios, o paskutinė diena lėtesnė ir techniškesnė, jos ruožai sudėtingi, su daug posūkių, ir yra labai blogo oro, ypač rūko, tikimybė. Nors keliai minkšti ir smėlėti, sukibimas paprastai gana geras, ypač daug dirbau prie diferencialo nustatymų. Manau, kad Meksikoje jie nebuvo tinkamiausi man, todėl labai norėjau tai patobulinti Argentinoje ir dabar turime kelis gerus sprendimus.“
Juho Hänninen (automobilio pilotas Nr. 11):
„Argentina man paliko daug mielų prisiminimų, todėl labai noriu ten sugrįžti po daugybės metų, nes tai vienas mano mėgstamiausių žvyro ralių. Fantastiški ne tik ruožai, bet ir aistruoliai, kurie jaučia ralio azartą net plento ruožuose. Savaime suprantama, didžiausias nežinomasis yra orai, nes ten gali nutikti visko, todėl būna sunku, jei ruožo sąlygos pasikeičia po apžiūros. Bet kuriuo atveju, tai nepadarys didelės įtakos mūsų nustatymams: jei bus daug purvo, šiek tiek paminkštinsime automobilį, tačiau didelių pakeitimų nedarysime. Kad ir kas nutiks, svarbiau važiuoti natūraliai ir nejausti per daug spaudimo“.
2017 m. FIA pasaulio ralio čempionatas vairuotojams po ketvirtojo etapo:
1. Sebastien Ogier - 88,
2. Jari-Matti Latvala - 75,
3. Thierry Neuville - 54,
4. Ott Tänak - 48,
5. Dani Sordo - 47,
6. Craig Breen - 33,
7. Kris Meeke - 27,
8. Hayden Paddon - 25,
9. Elfyn Evans - 20,
10. Andreas Mikkelsen - 12,
12. Juho Hänninen - 9.
2017 m. FIA pasaulio ralio čempionatas gamintojams po ketvirtojo etapo:
1. „M-Sport World Rally Team“ 129,
2. „Hyundai Motorsport“ 105,
3. „TOYOTA GAZOO Racing WRT“ 79,
4. „Citroen Total Abu Dhabi World Rally Team“ 71.