Naujas „Citroen“ komandos etapas
Beveik dešimtmetį Pasaulio ralio čempionate karaliavusiai „Citroen“ komandai dar 2013 metų sezone atėjo permainų metas. Nors tai buvo paskutiniai metai, kai komandai atstovavo ralio legenda Sebastienas Loebas, tačiau iškovoti čempionų titulo nepavyko.
9 kartus iš eilės pasaulio čempionu tapęs S. Loebas 2013 m. sezone startavo tik 4 raliuose, kuriuose išplėšė dvi pergales. Atrodo – nedaug, ir visgi šis rezultatas buvo daug geresnis, nei bet kurio kito „Citroen“ komandos piloto. Dani Sordo laimėjo vieną ralį Vokietijoje, o Mikko Hirvonen pirmą kartą nesugebėjo laimėti nei vieno ralio nuo 2005 m.
Komanda 2013 m. sezoną pabaigė antroje pozicijoje, tačiau šis rezultatas netenkino komandos vadovo Yveso Mattono. 2014 metus aštuonis kartus komandinės įskaitos nugalėtoja tapusi ir net 93 rekordines pergales WRC ralyje pasiekusi „Citroen“ komanda pradėjo su patirties ir jaunų ambicijų deriniu.
Tikslas – 1 vieta
Šiemet komandai atstovauja britas Krisas Meeke (34 m.) ir norvegas Madsas Ostbergas (26 m.). Nuo 2011 metų ekipažai WRC dalyvauja su „Citroen DS3 WRC” 1.6 litro automobiliais, kuriais sportininkai važiuos ir šiemet.
Komandos lyderiu šį sezoną tapo jaunasis M. Ostbergas, kuris bendroje įskaitoje iki Argentinos ralio užėmė 3 vietą ir turėjo surinkęs 48 taškus. Komandos draugas K. Meeke kol kas rikiuojasi tik 10 pozicijoje su 16 taškų, o pati „Citroen“ komanda žengia antroje pozicijoje su 75 taškais.
Daugeliui žinoma, kad M. Ostbergo idealas yra kitas norvegas Peteris Solbergas, kuris pasaulio čempionu tapo 2003 metais. 2013 m. sezone galutinėje įskaitoje M. Ostbergas buvo 6-tas ir planą užlipti ant to paties laiptelio kaip ir P. Solbergas nukėlė kitam sezonui. Nors dabar M. Ostbergas važiuodamas su „Citroene DS3 WRC” ir turi galimybę įrodyti, kad gali daugiau, nei kartkartėmis tapti vieno ar kito etapo nugalėtoju, tačiau norint įveikti dabartinį čempioną Sebastieną Ogier ar jo komandos draugą Jari-Matti Latvalą, to negana.
K. Meeke, nors ir turi sukaupęs labai daug patirties ir vertinamas kaip viena didžiausių D. Britanijos ralio vilčių, deja, kol kas sportininkas važiuoja per daug banguotai, todėl tikrai nėra tarp pretendentų lipti ant nugalėtojų pakylos sezono pabaigoje.
Specialistai Y. Mattonui ir jo „Citroen“ komandai vėl žada ne aukštesnę nei antrąją vietą sezono pabaigoje.