Pakeista komandos filosofija
2014 metų sezono startą „M-SPORT“ gali vertinti ne daugiau nei vidutiniškai. Praėjusiais metais britų komanda buvo 3-ia, šiemet kol kas taip pat užima tokią pačią poziciją. Nors komandos pasiekimai nepasikeitė, tačiau pati „M-SPORT“ pakeitė visą savo filosofiją.
„M-SPORT“ įkūrėjo Malcomo Wilsono „jaunųjų talentų“ idėja nors ir buvo labai ambicinga ir įdomi, deja, nepasiteisino. Evgeny Novikovas, Madsas Ostbergas ir Thiery Neuville‘as turėjo užkariauti pasaulį, tačiau nei vienas iš jų nepasiekė tikslo ir nebeliko komandoje. E. Novikovas po nesėkmingo sezono šiemet nebestartuoja WRC, M. Ostbergas persikėlė į „Citroen“, o T. Neuville‘as – į „Hyundai“ komandą.
Šiemet M. Wilsonas pakeitė savo taktiką ir pasirinko labiau patyrusių ir jaunų sportininkų derinį, tačiau savo ambicijų nesumažino.
Kaip ir planuota, komandos lyderiu šį sezoną tapo iš „Citroen“ perėjęs suomis Mikko Hirvonenas (33 m.), kurio sukaupta didelė patirtis komandai leidžia išlikti trečioje pozicijoje (68 tšk.), po Argentinos ralio, nusileidžiant tik „Citroen“ (90 tšk.) ir „Volkswagen“ (187 tšk.). Pats M. Hirvonenas asmeninėje įskaitoje yra penktas su 40 taškų ir 8 taškais atsilieka nuo M. Ostbergo ir A. Mikkelseno.
Stiprioji „M-SPORT“ komandos pusė yra ta, kad M. Hirvonenas sugrįžo prie savo mėgiamo „Ford“ automobilio vairo, su kuriuo yra patyręs sėkmingiausią karjeros etapą ir buvo didžiausias konkurentas neįveikiamam ir legendiniam Sebastienui Loebui.
Antras komandos pilotas – jaunasis Elfynas Evansas (25 m.) iš Velso. Kol kas jis – tik ateities žvaigždė, kuri 2012 m. laimėjo WRC akademijos titulą. Po Argentinos ralio „Ford Fiesta RS“ važiuojantis britas yra aukštoje 8 pozicijoje (26 tšk.) ir vis geriau jaučiasi prie „Ford“ vairo. Daugelis ekspertų šį sportininką vertina kaip juodąjį šio sezono arkliuką.
Nors suomis M. Hirvonenas ir yra labai talentingas, tačiau po kelių nesėkmingų sezonų „Citroen“ reikia atgauti pasitikėjimą savo jėgomis, o jaunasis E. Evansas dar nėra pajėgus komandos kilstelėti ant aukštesnio laiptelio. Nuo 1997 metų Pasaulio ralio čempionate dalyvaujančiai, o 2006 m. bei 2007 m. komandinės įskaitos nugalėtojai „M-Sport“ komandai šiemet prognozuojama ne aukštesnė kaip 3 vieta.