Tai parodo ir pasiekti rezultatai – pirmą etapą laimėjo Sebastianas Ogier, antrą – jo komandos draugas Jari-Matti Latvala. M.Hirvonenas teigia, kad tokį vaizdą matysime ir visą sezoną, nebent nutiktų kažkas netikėto.
„Volkswagen automobilis gali daryti, ką tik panorėjęs. Šis automobilis yra vienu ar net keliais žingsniais priekyje kitų WRC oponentų. Dar vienas faktas jų naudai – labai geri ir patikimi vairuotojai“, – sako jis.
Į WRC sugrįžę „Hyundai“ dar negali sudaryti stiprios konkurencijos „Volkswagen“, nes jų automobilis kol kas dar labai „žalias“. „M-Sport“ ir „Citroen“ turi labai ribotus finansinius biudžetus ir negali sau leisti visų automobilių patobulinimų, kuriuos yra suplanavę.
Tik nuo Portugalijos ralio galima tikėtis sulaukti suplanuotų sprendimų įgyvendinimo. Kol kas Mikko Hirvonenas, Elfynas Evansas ir Robertas Kubica Meksikos ralyje važiuos su sena automobilio modifikacija.
Vienintelis dalykas, galintis sustabdyti „Volkswagen“ – pakeista starto tvarka. Naujas reglamentas numato, kad pirmą dieną sportininkai važiuoja pagal starto numerius, o antrą – viskas apsiverčia ir tas, kas važiavo paskutinis, važiuos pirmas ir kitiems valys kelią.
Pirmą ralio dieną nuvažiuojama apie 40% visų greičio ruožų, todėl tai vienintelis dalykas, kuris gali sustabdyti sezono lyderius.