„YouTube“ išgarsėjęs Krebždesys naują variklį išbandys „Autoplius.lt Drift Matsuri“

Iki „Autoplius.lt Drift Matsuri“ likus kiek daugiau nei savaitei, žinios iš Kauno – įspūdingą pirmąjį sezoną Lietuvos drifto čempionate pabaigusi „Krebždesio“ komanda laiko nešvaisto ir planuoja testuoti 2020–ųjų sezono variklį. Čempionato organizatoriai giria tokį sprendimą ir tikisi, jog tinkamu pavyzdžiu paseks ir likusi bendruomenės dalis, rašoma pranešime.
Simonas Ivanovas. Andriaus Lauciaus nuotrauka
Simonas Ivanovas. Andriaus Lauciaus nuotrauka

„Jeigu Jūs galvojate, jog kovo mėnesį surinksite savo sportinį bolidą ir juo sėkmingai džiaugsitės visą artėjantį sezoną – sveikinu, jau praleidote pusę to sezono, – šypsosi Lietuvos drifto čempionato organizatorius Linas Ramoška. – Ne kartą patikrinta, jog norint turėti patikimą automobilį, jo ruošimui reikia bent jau pusmečio ir tai, jeigu kalbame apie menkas modifikacijas, o ne bolido rinkimą nuo nulio. Labai džiugu, kad šitą pamoką išgirdo „Krebždesio“ komandos atstovas Simonas Ivanovas ir jau dabar ėmėsi darbų, taip gerokai paaugindamas savo šansus techniką pasiruošti ramiai ir kokybiškai“.

Savo pasirinkimą ir atliktus sprendimus pats Simonas pristatė labai paprastai: „Po ilgų svarstymų, nusprendėme remtis svetima patirtimi. Nors ir galvojome apie „mustango“ variklį ir bent 300 arklio galių, vis tik pasilikome prie paprastesnio plano ir nesivėlėme į labai didelius perdarymus, kurie pareikalautų ir daug laiko, ir nemažai lėšų. Šių metų sezonas parodė, jog „Semi–PRO“ lygą laimi piloto gebėjimai, o ne tūkstančiai į automobilį investuotų eurų, tad dviračio neišradinėjame ir tikimės, kad toks planas bus optimaliausias.“

Nepaisant tikrai rimtos konkurencijos, tiek dalyvių kiekiu, tiek jų gebėjimais, tiek ir technikos paruošimu, šių metų Lietuvos drifto čempionato „Semi–PRO“ lygą laimėjo Deividas Taraskevičius. Jo trečios serijos „BMW“ turi 3.0 litrų atmosferinį variklį, išvystantį 230 arklio galių, tačiau itin aštrus Deivido vairavimas, teisingas padangų pasirinkimas bei viso sezono strategija lėmė ne vieną pergalę etape – susumavus surinktus taškus, vilnietis jų surinko daugiausiai.

Būtent tokį pačią strategiją renkasi ir Simonas Ivanovas: 3.0 litrų atmosferinis variklis, investicijos į bolido patikimumą, didelis treniruočių kiekis, bei labai ankstyvas startas – atnaujintą bolidą jis žada testuoti jau kitą savaitgalį Kuršėnuose įvyksiančiame „Autoplius.lt Drift Matsuri“ metu. Tokiu atveju komanda turės laiko rasti silpnąsias modifikacijų vietas, bei toliau pratintis prie pokyčių per žiemos sezoną.

Kartu su Simonu ir „Krebždesio“ komanda į sezono uždarymo šventę žada atvažiuoti beveik šimtas sportininkų. Platesnė renginio informacija ir pigesni bilietai – www.matsuri.lt.

VIDEO: Dalyvaujame Autoplius DriftMatsuri. DRIFT taxi. Andrius vėl sudaužė kompaktą.

Pranešti klaidą

Sėkmingai išsiųsta

Dėkojame už praneštą klaidą
Reklama
Šviežia ir kokybiška mėsa: kaip „Lidl“ užtikrina jos šviežumą?
Reklama
Kaip efektyviai atsikratyti drėgmės namuose ir neleisti jai sugrįžti?
Reklama
Sodyba – saugus uostas neramiais laikais
Reklama
Žaidimų industrijos profesionalus subūrusiems „Wargaming“ renginiams – prestižiniai tarptautiniai apdovanojimai